Tjuhl skriver:
hej hej
ja, det er præcis det samme med os: der er absolut intet galt så lægerne kan ikke give nogen forklaring på problemerne.
men nu tænker jeg så, kan man godt få inseminationsforsøg ved flere end et barn? vi er jo i inseminationsforsøg (normalt) og vores læge er helt overbevist om, at det vil virke for os (hvilket det jo også gjorde i første forsøg, men så sad det udenfor livmoderen).
ja, men jeg er bare nysgerrig om I får flere forsøg på det offentlige eller om I er på privatklinik? det kunne jo være man selv endte med at få et barn og hvad så hvis man vil have flere
Hejsa,
Ja, vi har hele vejen igennem været i det offentlige system. Det hedder sig vist at man kan få lov til at forsøge 3 gange i det offentlige og kan få hjælp til 2 børn (eller 2 omgange, der kan jo komme tvillinger) Altså 6 forsøg ialt. Vi har dog fået af vide at vi her i 2. omgang kan få lov til at prøve så mange gange vi vil i det offentlige - dette da de jo ved det kan lykkedes med insiminations metoden ( Har jo dejlige Amalie som bevis

)
Min mand og jeg er dog ved at være rimelig psykisk nedbrudt at alle forsøgene, homonerne, ventetiden, håbet, skuffelsen, gentagende aborter osv så vi er blevet enige om at vi tager et forsøg mere med homoner og insimination. Hvis det ikke lykkedes næste gang, og det bliver der

Vil vi selv bede om at blive sendt til Holbæk og få taget æg ud. Men så begynder det jo også at koste penge.
Lisbeth
Anmeld