Theas 6 års fødselsdag ( billeder )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
5 svar
8 synes godt om
29. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har i dag holdt 6 års fødselsdag for pigerne i klassen. Dette var hva nenuen stod på. 

Pynt selv muffiens.

chokolade snegleboller.

lagkage.

Chokoladekage.

frugtpindsvin.

vi havde ik planlagt nogen lege, men lavede hårpynte billeder, med sprayfarve. Kæmpe hit!! Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Hvor ser  det hyggeligt ud, glæder mig helt til min pige bliver så stor... 

Men hun skal lige fylde 1 år først, og hun er vist pænt ligeglad med alt det i år, så vi holder lidt fest for os forældres skyld ;-)

Tillykke med hende

Anmeld

29. september 2014

StineW79

Inger skriver:

Hvor ser  det hyggeligt ud, glæder mig helt til min pige bliver så stor... 

Men hun skal lige fylde 1 år først, og hun er vist pænt ligeglad med alt det i år, så vi holder lidt fest for os forældres skyld ;-)

Tillykke med hende

Det var også bare rigtig hyggeligt, og faktisk helt rart at møde de piger hun er startet i skole med.

Total søde og velopdragent piger. Er helt overrasket over at det var så nemt at "styre" 14 5-6 årie piger i 3 1/2 time. ( havde hjælpe fra moster og mormor ) vh stine

Anmeld

29. september 2014

Frk.S

Stort tillykke med hende. Hvor ser det hyggeligt ud.... rigtig tøsefest. 

Har du opskrift på de der snegleboller? Og hvordan har i lavet håret? Er der nogle skabeloner du har eller?

Anmeld

29. september 2014

StineW79

Frk.S skriver:

Stort tillykke med hende. Hvor ser det hyggeligt ud.... rigtig tøsefest. 

Har du opskrift på de der snegleboller? Og hvordan har i lavet håret? Er der nogle skabeloner du har eller?

Det var også bare total tøsehygge fest. Virklig søde unger

Jeg bager aldrig boller efter opskrift. Men den "lyse" dej er lavet af lidt hvedemel, forskellige grov mel'er, 2 æg, lidt salt, lidt sukker, lidt mælk og lidt flydende smør og 1/2 pakke gær.

Den mørke dej er lavet af halv hvedemel, durummel, lige mængder kakao og sukker, 2 æg, lidt mælk og lidt flydende smør og 1/2 pakke gær.

Rul begge deje tyndt ud lig den ene oven på den anden, og rul det stramt sammen. Skær "sneglen" ud og lad dem hæve på pladen ( lærte jeg man sku bagefter, hvilket er derfor mine ik er runde)

Thea og far har tegnet skabeloner hele weekenden, så det blev både til store og små stjerner, sommerfugl, flag, hjerter, stjerneskud og hallo kitty. Tegn det på pap og skær det ud, hold papet tæt indtil håret og spray med farven. Vh stine

Anmeld

29. september 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
StineW79 skriver:

Det var også bare rigtig hyggeligt, og faktisk helt rart at møde de piger hun er startet i skole med.

Total søde og velopdragent piger. Er helt overrasket over at det var så nemt at "styre" 14 5-6 årie piger i 3 1/2 time. ( havde hjælpe fra moster og mormor ) vh stine

Ja det kan jeg sagtes følge dig i, at det må være skønt at se pigerne hun omgåes med til dagligt, og dejligt de alle er søde.. 

de er skønne sådan nogle små skolepiger :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.