Hjælp til paragraffer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2014

Princesspigen

Jeg fik for et pr siden økonomisk hjælp af kommunen i forbindelse med en flytning fra min kæreste.. 

Jeg prøver nu at finde ud af om disse penge skal betales tilbage da jeg faktis ikke selv er klar over det... 

I den mail jeg har står der at pengene er bevilliget i henhold til serviceloven paragraf 52a (jeg ligger ikke billed af mailen da jeg ikke kan finde ud af at fjerne de personlige oplysninger i den) 

men her er et billed af paragraffen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Princesspigen

Nå jeg kan åbenbart ikke få lov til at ligge billedet ind 

Anmeld

29. september 2014

Nystart

Princesspigen skriver:

Jeg fik for et pr siden økonomisk hjælp af kommunen i forbindelse med en flytning fra min kæreste.. 

Jeg prøver nu at finde ud af om disse penge skal betales tilbage da jeg faktis ikke selv er klar over det... 

I den mail jeg har står der at pengene er bevilliget i henhold til serviceloven paragraf 52a (jeg ligger ikke billed af mailen da jeg ikke kan finde ud af at fjerne de personlige oplysninger i den) 

men her er et billed af paragraffen 

Dem og deres paragraffer.... de burde ski formulere sig på alm dansk 

der står ikke om det er en engangs ydelse vel?

Anmeld

29. september 2014

Princesspigen

Nej ikke på de mail jeg har fået den gang og jeg Ernst ikke helt sikker på hvor papirerne er 

Anmeld

29. september 2014

Princesspigen

Jeg havde 2 meget korte møder med sagsbehandleren den gang men ellers foregik det meste over mobilen og så har jeg en mail hvor der står det er bevilliget

Anmeld

29. september 2014

Nystart

Princesspigen skriver:

Jeg havde 2 meget korte møder med sagsbehandleren den gang men ellers foregik det meste over mobilen og så har jeg en mail hvor der står det er bevilliget

Bum, bum... altså indskud skal man som oftes altid betale tilbage.. jeg har aldrig oplevet andet ihvertfald...

til flyttebil mm er vist lidt forskelligt fra person til person 

Anmeld

29. september 2014

Princesspigen

Okay men tak.. 

Jeg har forsøgt at ringe til den afdeling men deres sekretær kunne ikke se det i systemet, så nu skal jeg vente på deres dag vagt ringer tilbage til mig og måske kan hjælpe mig... 

Anmeld

29. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det fremgår ikke af Serviceloven at de skal tilbagebetales, så formoder ydelsen ikke skal betales tilbage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.