Fødsel på Skejby :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2014

Mama2012

Hej piger!

Dette er ikke en fødselsberetning, men et spørgsmål til jer, som har født på Skejby for nyligt.

Sidst jeg fødte der fik vi udleveret en lille flaske, som man kunne bruge, når man skulle tisse. Det er en lille plastikflaske med huller i låget, så man kan skylle med lunkent vand mens man tisser, så det ikke svier som det ellers ville gøre... Får man stadig dem? Eller skal jeg i gang med at lave en selv 

Og tillykke med jeres skønne babyer - kan næsten ikke vente til det bliver min tur til at sige hej til lillesøster om få uger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

carinabj

Mama2012 skriver:

Hej piger!

Dette er ikke en fødselsberetning, men et spørgsmål til jer, som har født på Skejby for nyligt.

Sidst jeg fødte der fik vi udleveret en lille flaske, som man kunne bruge, når man skulle tisse. Det er en lille plastikflaske med huller i låget, så man kan skylle med lunkent vand mens man tisser, så det ikke svier som det ellers ville gøre... Får man stadig dem? Eller skal jeg i gang med at lave en selv 

Og tillykke med jeres skønne babyer - kan næsten ikke vente til det bliver min tur til at sige hej til lillesøster om få uger 

Hej! 

Jeg fødte i juli og fik ikke flasken denne gang -dette var heldigvis heller ikke nødvendigt,  da jeg ikke blev stet her anden gang ;-)

Anmeld

29. september 2014

Sandratoft

Mama2012 skriver:

Hej piger!

Jeg fødte i slutningen af juni og der fik jeg en  

Anmeld

2. oktober 2014

Mama2012

Tak, piger :-) Jeg snakkede med en på fødegangen, der siger ,at de er blevet sparet væk fra 1/8, så må hellere ud og have fat i en - just in case 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.