Endelig er det offentligt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
4 svar
5 synes godt om
29. september 2014

malene93

Endelig kan jeg også være med, jeg synes ventetiden med at offentliggøre det har været så lang denne gang - ikke mindst fordi jeg kender en del som er gravide med termin ca. samtidig som offentliggjorde det på stribe  men nu er det min tur  

Egentlig vil jeg bare lige sige hej og præsentere mig selv: 

Jeg hedder Malene, er 21 år og bor i Østjylland

Jeg bor sammen med min kæreste og vores søn Stian som er 2 år. 

Til Marts (termin d. 29/03/15) kommer lille bror/søster vil verden, og vi glæder os helt vildt! 

God mandag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Enitst86

Hej Malene.. Velkommen til og stort tillykke med graviditeten.. Kan sagtens følge dig i at det er svært at holde mund i starten  - især når andre omkring en deler deres glade budskab rundt.. 

Anmeld

29. september 2014

Mutti2

malene93 skriver:

Endelig kan jeg også være med, jeg synes ventetiden med at offentliggøre det har været så lang denne gang - ikke mindst fordi jeg kender en del som er gravide med termin ca. samtidig som offentliggjorde det på stribe  men nu er det min tur  

Egentlig vil jeg bare lige sige hej og præsentere mig selv: 

Jeg hedder Malene, er 21 år og bor i Østjylland

Jeg bor sammen med min kæreste og vores søn Stian som er 2 år. 

Til Marts (termin d. 29/03/15) kommer lille bror/søster vil verden, og vi glæder os helt vildt! 

God mandag til alle 

Velkommen til 

Og STORT tillykke med din lille spire 

Jeg synes også ventetiden var forfærdelig langsom, inden jeg kunne dele min lille hemmelighed. Jeg går hele tiden og tæller om det virkeligt kan passe at der er hele 6 mdr tilbage 

Anmeld

29. september 2014

malene93

Enitst86 skriver:

Hej Malene.. Velkommen til og stort tillykke med graviditeten.. Kan sagtens følge dig i at det er svært at holde mund i starten  - især når andre omkring en deler deres glade budskab rundt.. 

Tak skal du have  

Ja det er jo nemlig det, man vil jo gerne være med 

Men heldigvis kan jeg være med nu, og efter det er fortalt er ventetiden jo glemt igen, og det har også været det værd.. 

Selvom det har været svært, har det egentlig også været dejligt at have en lille hemmelighed med kæresten 

Anmeld

29. september 2014

malene93

Putte-mor skriver:

Velkommen til 

Og STORT tillykke med din lille spire 

Jeg synes også ventetiden var forfærdelig langsom, inden jeg kunne dele min lille hemmelighed. Jeg går hele tiden og tæller om det virkeligt kan passe at der er hele 6 mdr tilbage 

Mange tak skal du have 

Ja puha, jeg har præcis 6 måneder til termin idag. 

Men gudskelov skal der ske rigtig mange ting for mit vedkommende indtil marts 2015, så jeg trøster mig med at resten af graviditeten nok skal gå hurtig.. Men der skal nu nok være dage hvor jeg tænker at det går alt for langsomt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.