Hvem vinder X-factor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2008

ivfmarie

som Lina sagde: Martin, du har lige vundet X-factor! The 1 passede slet slet ikke til Laura, hendes dårligste præstation, ever :'( Men han er sgu også go nok, ham den bette Martin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Bamseboet :D

Tillykke Martin 8D

Anmeld

28. marts 2008

ivfmarie

Bamseboet :D skriver:

Tillykke Martin 8D

osse herfra! :D:D:D:D

Anmeld

28. marts 2008

Marco2

Ja, det er sgu godt gået af en 15-årig knajt fra Ørum.

Anmeld

28. marts 2008

Astrid P

Nåhr, og så gik han lige op til sin mor og afleverede den fine buket... Hvor er han søj!

Anmeld

28. marts 2008

ivfmarie

Det er bare så fortjent... Han blev bare bedre for hver eneste gang han sang! Den allersidste sang (for once in...) var da bare lige i øret! ;)

Cool kid (C)

Anmeld

28. marts 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Nåhr, og så gik han lige op til sin mor og afleverede den fine buket... Hvor er han søj!

Åååh ja, der var jeg lige ved at knibe en bette tåre!! Mon også min lille Malte vil gi mig buketten når han vinder Nobelprisen?

Anmeld

28. marts 2008

Lise

Pyh, det var godt a Martin vandt! :) Hende Laura - jeg er ikke engang sikker på at jeg på noget tidspunkt har syntes at det var godt det hun sang. Nu får jeg sikkert røffel, men hun rørte mig ikke en disse... The 1...ja, Martin klarede den klart bedst, men eeeiiiiiwww, for en dårlig sang...eller hva'? Nå, unge hyler...must go...

Anmeld

28. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Pyh, det var godt a Martin vandt! :) Hende Laura - jeg er ikke engang sikker på at jeg på noget tidspunkt har syntes at det var godt det hun sang. Nu får jeg sikkert røffel, men hun rørte mig ikke en disse... The 1...ja, Martin klarede den klart bedst, men eeeiiiiiwww, for en dårlig sang...eller hva'? Nå, unge hyler...must go... [/citat] MEGA dårlig sang! Var sgu da lige ved at falde i søvn! De kunne da godt have fundet en med noget gas i ;) Trine

Anmeld

29. marts 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

ja der var jeg også lige ved at knibe en tåre:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.