Tror aldrig man kommer sig over angsten :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. september 2014

Baby15

Nf - ja, et sted så glæder jeg mig jo, men er samtidig helt utrolig bange og nervøs for blyb i maven  

tænkte at nu hvor jeg har prøvet det to gange før, med sunde og raske børn, så ville jeg da ikke være nervøs denne gang men jo .. Min kusine har lige fået en søn med downs(vidste de ikke før et par dage efter fødslen) 

så det tricker også min angst lidt er jeg bange for. 

Jeg er 6+1 Idag. Og det føles bare sin om at der er 100 år til 12+ hvor vi skal til nf  

Skal også have købt en ts. Men vi vil gerne vente til jeg er 8+. (Det der også LANG tid til synes faktosk jeg er mere nervøs denne gang  

Håber de næste uger går hurtigt !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Manna

enig. Første gang fik vi et højrisikotal og fik lavet fostervandsprøve. Alt var heldigvis normalt. Anden gang var fosteret dødt kort tid efter min t's og jeg begyndte først at bløde tre uger efter. Denne gang har jeg sat penge af til mere tryghed og blodprøve for downs. Jeg bliver mere og mere tryg for hver gang�� jeg bliver scannet

Anmeld

29. september 2014

LouiseEm

Der er jeg heldigvis mere rolig. Man er gravid med lige præcis det barn, som det er meningen at man skal have. At man så vælger at lege gud hvis det viser sig, at der er den mindste lille ting galt med barnet, ja det er så en anden sag. 

Held og lykke. Håber det kommer til at gå godt 

Anmeld

29. september 2014

Baby15

Manna skriver:

enig. Første gang fik vi et højrisikotal og fik lavet fostervandsprøve. Alt var heldigvis normalt. Anden gang var fosteret dødt kort tid efter min t's og jeg begyndte først at bløde tre uger efter. Denne gang har jeg sat penge af til mere tryghed og blodprøve for downs. Jeg bliver mere og mere tryg for hver gang�� jeg bliver scannet

Det også det jeg er mest bange for  

mat barnet dør, også selvom vi venter til 8+ men ts.  

Hader de her første 3 måneder !! 

Anmeld

29. september 2014

Baby15

LouiseEm skriver:

Der er jeg heldigvis mere rolig. Man er gravid med lige præcis det barn, som det er meningen at man skal have. At man så vælger at lege gud hvis det viser sig, at der er den mindste lille ting galt med barnet, ja det er så en anden sag. 

Held og lykke. Håber det kommer til at gå godt 

Min primære frygt er så også at barnet dør  

der kan jo ske så meget de første tre måneder. Og vil bare gerne over første trimester ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.