Junior seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
19 svar
4 synes godt om
27. september 2014

Mor1986

vi har et stykke tid snakket junior seng, men nu er det vist virkelig aktuelt  tog vores datter i her til aften i at have smidt alt ud af sengen og så hoppede hun løs i den. Hun er 2 år og 4 mdr. 

Men hvilke  skal vi vælge. Den skal have senge hest. Til den ene side kun er også okay. Jeg havde kig på en i IKEA i noget metal men er bange for hun for benene i klemme mellem hullerne. Det gør hun nemlig i tremmerne. Men synes bare alle de senge jeg har kigget på rundt omkring er så kedelige. Hvilken har I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

De3Guldklumper

De to store havde hver deres stokke sleepi inden de rykkede i voksen seng. 

Den har godt nok ikke sengehest men den kan sænkes så meget at de næsten ligger på gulvet - så der er ikke så langt at falde hvis de skulle falde ud af sengen. De vågner knap nok

Anmeld

27. september 2014

Masig

Vi startede med at tage den ene side af tremmesengen og sætte en sengehest på og et par uger efter fik han så nyt værelse og samtidig også ny seng da baby skal have det gamle. Han fik bare en alm Box madras på ben og så har vi skruet en plade på som sengehest.. 

Anmeld

27. september 2014

Mor1986

Pylle3 skriver:

De to store havde hver deres stokke sleepi inden de rykkede i voksen seng. 

Den har godt nok ikke sengehest men den kan sænkes så meget at de næsten ligger på gulvet - så der er ikke så langt at falde hvis de skulle falde ud af sengen. De vågner knap nok

Men puha de er også dyre? 

Men smart nok. Jeg har hende dog mistænkt for at ville smutte ud hvis der ikke var noget der stoppede hende. Hun ligger nemlig helt oppe i tremmerne. 

Anmeld

27. september 2014

Mor1986

Masig skriver:

Vi startede med at tage den ene side af tremmesengen og sætte en sengehest på og et par uger efter fik han så nyt værelse og samtidig også ny seng da baby skal have det gamle. Han fik bare en alm Box madras på ben og så har vi skruet en plade på som sengehest.. 

Havde også tænkt på den med at tage tremmer af. Men det kan vores seng ikke. Så derfor er det desværre ikke nogen mulighed og lihe nu synes jeg en alm seng er for stor til hende. Og min mand er ikke handy så han skal absolut ikke begynde at lave noget til den 

Anmeld

27. september 2014

Mettefpigen

Bassen er vild med Thomas tog så jeg var på nettet for at finde en seng med ham så det blev den her...

Men hvis hun er vild med noget så evt find noget på nettet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2014

Mor1986

Mettefpigen skriver:

Bassen er vild med Thomas tog så jeg var på nettet for at finde en seng med ham så det blev den her...

Men hvis hun er vild med noget så evt find noget på nettet 

Vi havde faktisk kigget på sådan en med doktor mcstuffins. Men så siger min mand at det jo ikke sikkert det er noget når hun er 4 eller 5 år. Men hvordan er kvaliteten på sengen? Så nemlig på eBay at man kunne få med mange forskellige motiver

Anmeld

28. september 2014

Masig

Mor1986 skriver:

Havde også tænkt på den med at tage tremmer af. Men det kan vores seng ikke. Så derfor er det desværre ikke nogen mulighed og lihe nu synes jeg en alm seng er for stor til hende. Og min mand er ikke handy så han skal absolut ikke begynde at lave noget til den 

Hehe nej det har jeg jo den fordel at være sammen med en tømrer 

Anmeld

28. september 2014

LinLin

Adam har en Övre seng fra ikea. Han har selv valgt den 

Vi har sat sengehest på (købt samme sted )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2014

Mor1986

Masig skriver:

Hehe nej det har jeg jo den fordel at være sammen med en tømrer 

Ja det må man sige

så må man godt være lidt misundelig over ena mand ikke har den evne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.