Kage med skjulte billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.246 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. september 2014

TNBC

Godaften de damer

Jeg sidder her og tænker at jeg vil bage en sjov kage i morgen, lige nu ligger det på regnbuekage, men så kom jeg til at tænke på sådan en kage, hvor der, når man skær i den, kommer der er et skjult billede frem, i lagene.. Giver det mening? som et flag, eller et træ.

Men jeg kan ikke finde nogle billeder af det, eller hvad jeg overhovedet skal Google.. Er der nogen der har lavet sådan en slags kage eller ved hvor man kan finde hjælp til det?

På forhånd tak.

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. september 2014

WilliamDSTN

Yurie skriver:

Godaften de damer

Jeg sidder her og tænker at jeg vil bage en sjov kage i morgen, lige nu ligger det på regnbuekage, men så kom jeg til at tænke på sådan en kage, hvor der, når man skær i den, kommer der er et skjult billede frem, i lagene.. Giver det mening? som et flag, eller et træ.

Men jeg kan ikke finde nogle billeder af det, eller hvad jeg overhovedet skal Google.. Er der nogen der har lavet sådan en slags kage eller ved hvor man kan finde hjælp til det?

På forhånd tak.

I kage dysten sidste år lavede de nogle vildt fede kager med de der billeder inden i, prøv at gå ind på deres hjemmeside og se billederne af dem

Anmeld

27. september 2014

De3Guldklumper

Profilbillede for De3Guldklumper
Lærke 07, Gustav 09 & Frida 14

Jeg har en how to på flagkagen. 

Men kan ikke sætte billedet ind. Det er faktisk nemt nok. 

Du bager en rød kage.  

Skære 3 cm inde på kagen en rande på 1 cm. Så tager du yder cirklen og ligger op af springformen/kagepladtikken og det resterende midterstykke i midten. Randen på den 1 cm fyldes med hvid fyld - herefter lægges et lag Hvidt fyld og hele kagen og du bygger op igen med endnu en bund

Anmeld

27. september 2014

De3Guldklumper

Du kan også bage en regnbue kage og stikke den ud i et bestemt tal, ord, bogstav

lav der næst en ny dej og dæk bunden af en brødform med dejen. Stil herefter på række de udstikkede kagestykker og dæk dem herefter med resten af kagen. 

Bag den som normalt

Anmeld

27. september 2014

TNBC

Pylle3 skriver:

Du kan også bage en regnbue kage og stikke den ud i et bestemt tal, ord, bogstav

lav der næst en ny dej og dæk bunden af en brødform med dejen. Stil herefter på række de udstikkede kagestykker og dæk dem herefter med resten af kagen. 

Bag den som normalt

Det var noget af nogle forklaringer..

Jeg må prøve og se hvad jeg kan finde ud af. Det bliver min første anderledes kage.. Plejer bare at lave lagkager

Anmeld

27. september 2014

De3Guldklumper

Yurie skriver:

Det var noget af nogle forklaringer..

Jeg må prøve og se hvad jeg kan finde ud af. Det bliver min første anderledes kage.. Plejer bare at lave lagkager

I know men det er virkelig nemt at lave omend det ikke lyder sådan

men søg ellers på ude og hjemme der finder du ihvertfald flagkagen 

Anmeld

27. september 2014

MysteriousAngel

Profilbillede for MysteriousAngel
Yurie skriver:

Godaften de damer

På forhånd tak.

Med tal/bogstaver indeni. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2014

TNBC

MysteriousAngel skriver:

Tak

Anmeld

27. september 2014

TNBC

Pylle3 skriver:

I know men det er virkelig nemt at lave omend det ikke lyder sådan

men søg ellers på ude og hjemme der finder du ihvertfald flagkagen 

Jeg har en rimelig god ide om hvordan det fungere.

Tak for hjælpen

Anmeld

27. september 2014

A. Nonymsen

MysteriousAngel skriver:

Eeej hvor er den feeed! 

Har du et link til kagen? Er ikke den store bager, men det kunne være ret så blæret med sådan en når min datter snart fylder år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+