Francisca skriver:
Vores datter er nu 16 dage og har fået flaske fra hun var 1 uge gammel. Hun har fået grøn allomin fra start da hendes storesøster fik den samme da hun var lille og aldrig havde problemer med maven.
Problemet er at hun græder rigtig meget pga maven, hun prutter rigtig meget og er urolig og kan se hun har ondt, hun laver stort 1 gang om dagen som ike er hårdt men lidt tykkere end remoulade, hun græder og græder og er ild rød i hovedet når hun skal lave stort. Hun sover stort set hele formiddagen og ud på eftermiddagen og fra en 17 tiden begynder hun at have ondt, og græder derfor meget og prutter meget. Sørger for hun bøvser efter hvert måltid. Cykler med ben og massere maven osv. Hun sover uroligt om natten også pga maven driller og hun prutter. Giver grøn allomin meget luft i maven ? Overvejer at prøve nan ha 1 istedet?
Vi startede på blå allomin, men fordi jeg syntes hans afføring blev lidt for hård begyndte vi at give grøn allomin. Det endte med at vi kun gav grøn, fordi jeg syntes han bøvlede med maven. Efter et stykke tid hvor han fik mere og mere luft i maven gik vi stille og roligt tilbage på blå allomin og det hjalp, så min erfaring siger ja, man kan godt få luft i maven af grøn allomin.
Tænker det vil være en god ide at prøve Nan HA. Skiftet skal nok ske stille og roligt, men bestemt et forsøg værd
Anmeld