Misdannelse Scanning :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
13 svar
16 synes godt om
26. september 2014

Sheenalarsen

Misdannelse scanningen idag går helt perfekt! sund og rask lille baby prins som elskede at ligge med armene oppe foran hovedet, fik dog lov til sidst at se dig :p 21cm og 21 uger henne i dag, mærker liv hverdag nu, ihh hvor jeg bare glæder mig til at have dig i mine arme om ca. 4 måneder og 18 dage, håber på lidt tidligere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

anonym10101

Jeg har åbenbart været lidt fraværende.

Tillykke med den gode scanning og sikke en fin mavse!

Anmeld

8. oktober 2014

Nadia&Daniel

Hvor hyggelig og fin beskrivelse  skal selv afsted på fredag 

Anmeld

8. oktober 2014

LouiseEm

mortilfebruar skriver:

Misdannelse scanningen idag går helt perfekt! sund og rask lille baby prins som elskede at ligge med armene oppe foran hovedet, fik dog lov til sidst at se dig :p 21cm og 21 uger henne i dag, mærker liv hverdag nu, ihh hvor jeg bare glæder mig til at have dig i mine arme om ca. 4 måneder og 18 dage, håber på lidt tidligere 

Tillykke

Hvorfor håber du på lidt tidligere? En graviditet varer jo 40 uger af en grund 

Anmeld

8. oktober 2014

Babydrøm

mortilfebruar skriver:

Tillykke hvor dejligt

Anmeld

8. oktober 2014

Sheenalarsen

LouiseEm skriver:

Tillykke

Hvorfor håber du på lidt tidligere? En graviditet varer jo 40 uger af en grund 

Det ved jeg, mente bare 14 dage før termin Heller ikke gjorde noget men glæder mig bare sådan at have ham i mine arme,  

Anmeld

8. oktober 2014

Sheenalarsen

Nadia&Daniel skriver:

Hvor hyggelig og fin beskrivelse  skal selv afsted på fredag 

Det bliver skønt,  ved i hvilke køn den lille er?

Anmeld

8. oktober 2014

LouiseEm

mortilfebruar skriver:

Det ved jeg, mente bare 14 dage før termin Heller ikke gjorde noget men glæder mig bare sådan at have ham i mine arme,  

Det kan jeg godt forstå - det er det største  Dejligt at han var sund og fin!

Anmeld

9. oktober 2014

Nadia&Daniel

mortilfebruar skriver:

Det bliver skønt,  ved i hvilke køn den lille er?

Var til kønsscanning inde i Kbh - og der sagde de en lille pige (har Laura fra 25/10-10)  men glæder mig til at slå det helt fast imorgen (det er stadig lidt uvirkeligt at det er en lillesøster jeg venter - selvom vi kalder hende/maven for lillesøster hele tiden )

Anmeld

11. oktober 2014

Sheenalarsen

Nadia&Daniel skriver:

Var til kønsscanning inde i Kbh - og der sagde de en lille pige (har Laura fra 25/10-10)  men glæder mig til at slå det helt fast imorgen (det er stadig lidt uvirkeligt at det er en lillesøster jeg venter - selvom vi kalder hende/maven for lillesøster hele tiden )

Ej hvor godt at høre! Tillykke med lille pigen.

hvor tog i til kønscanning henne?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.