Blefri - Blebukser/engangsble ved svømning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
5 svar
3 synes godt om
26. september 2014

mor88

Hej piger

vi skal i svømmehallen i morgen, med vores pige på 2,10 år. Hun er blefri, as in fuldstændig, og ville helt bestemt blive rigtig ked af det, hvis hun skulle have ble på nu, da hun er rigtig stolt af, at hun ikke bruger ble mere

MEN jeg kunne så se, at der står i  svømmehallens regler at børn under 3 år skal være iført ble?? Andre, hvis svømmehal har de regler? Og betyder det, at vores 100% blefri 2 årige pige skal TVINGES til at have ble på? 

Reglerne ser således ud:

Børn under 3 år må kun bruge svømmehallen ved brug af blebukser og engangsble.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

TNBC

mor88 skriver:

Hej piger

vi skal i svømmehallen i morgen, med vores pige på 2,10 år. Hun er blefri, as in fuldstændig, og ville helt bestemt blive rigtig ked af det, hvis hun skulle have ble på nu, da hun er rigtig stolt af, at hun ikke bruger ble mere

MEN jeg kunne så se, at der står i  svømmehallens regler at børn under 3 år skal være iført ble?? Andre, hvis svømmehal har de regler? Og betyder det, at vores 100% blefri 2 årige pige skal TVINGES til at have ble på? 

Reglerne ser således ud:

Børn under 3 år må kun bruge svømmehallen ved brug af blebukser og engangsble.

Nej jeg vil ikke sige at hvis hun er helt blefri, men jeg ville fortælle dem at hun altså er helt blefri, og det vil være et nederlag at hun skulle have ble på. Det skal jo være noget hyggeligt. 

Det er jo bare at gå på toilettet, måske noget oftere end I plejer. 

Jeg har aldrig set sådan et oplæg. 
Snak med dem, de er nok til at snakke med.

Anmeld

26. september 2014

mor88

Nej jeg vil ikke sige at hvis hun er helt blefri, men jeg ville fortælle dem at hun altså er helt blefri, og det vil være et nederlag at hun skulle have ble på. Det skal jo være noget hyggeligt. 

Det er jo bare at gå på toilettet, måske noget oftere end I plejer. 

Jeg har aldrig set sådan et oplæg. 
Snak med dem, de er nok til at snakke med.

Ja, det ville nemlig være et nederlag for hende. Hun tisser jo på toilettet, og siger fra når hun skal tisse.

Men det står således på svømmehallens hjemmeside, at børn under 3 år skal være iført ble.

synes bare det er noget mærkelig noget at skrive? Må nok hellere forhøre mig i morgen  

Anmeld

26. september 2014

TNBC

mor88 skriver:

Ja, det ville nemlig være et nederlag for hende. Hun tisser jo på toilettet, og siger fra når hun skal tisse.

Men det står således på svømmehallens hjemmeside, at børn under 3 år skal være iført ble.

synes bare det er noget mærkelig noget at skrive? Må nok hellere forhøre mig i morgen  

De regler står der ikke noget om på svømmehallen her i min by, så det er ikke alle svømmehaller der har den regel. 

Kunne det tænkes at de har haft problemer med det og så har sat det op.?? 

Der er jo mange børn der først bliver blefri som 3årige, men jeg er sikker på at hvis du snakker med dem, så skal I nok finde en løsning. Ellers mister de jo kunder 

Anmeld

26. september 2014

mor88

Yurie skriver:

De regler står der ikke noget om på svømmehallen her i min by, så det er ikke alle svømmehaller der har den regel. 

Kunne det tænkes at de har haft problemer med det og så har sat det op.?? 

Der er jo mange børn der først bliver blefri som 3årige, men jeg er sikker på at hvis du snakker med dem, så skal I nok finde en løsning. Ellers mister de jo kunder 

Tak for hjælpen jeg forhører mig i morgen

Anmeld

26. september 2014

TNBC

mor88 skriver:

Tak for hjælpen jeg forhører mig i morgen

Selv tak og håber at I kan få en hyggelig dag i svømmehallen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.