Tegnblødning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2014

nebbe

Nogle af jer herinde der har oplevet blødningen sent i graviditeten ? Er 38+ 4 idag og opdagede her til aften en lille frisk , lys bødning da jeg tørrede mig efter toilet besøg ? Det skal nævnes at jeg på intet tidspunkt i graviditeten har oplevet / bemærket plukveer . Har heller ikk bemærket slimproppen skulle være gået ? Har ingen smerter , andet en sædvanlige jag /stikken i underlivet. Ville i kontakte fødegangen eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Leneur

nebbe skriver:

Nogle af jer herinde der har oplevet blødningen sent i graviditeten ? Er 38+ 4 idag og opdagede her til aften en lille frisk , lys bødning da jeg tørrede mig efter toilet besøg ? Det skal nævnes at jeg på intet tidspunkt i graviditeten har oplevet / bemærket plukveer . Har heller ikk bemærket slimproppen skulle være gået ? Har ingen smerter , andet en sædvanlige jag /stikken i underlivet. Ville i kontakte fødegangen eller ?

Jeg ville kun kontakte dem hvis jeg begyndte at få regulære veer 

Anmeld

27. september 2014

Sandratoft

Jeg fik tegnblødning søndag, vandet gik onsdag morgen og torsdag formiddag fødte jeg, så der er nok noget under opsejling men ingen grund til at kontakte fødegangen før veerne starter 

Anmeld

27. september 2014

nebbe

Tusinde tak for svar . Er det normalt der kun har været blødningen den ene gang ? Ikke noget ved efterfølgende toiletbesøg ? Eller består tegnblødning af blødninger fremtil veerne ? 

Anmeld

27. september 2014

Baby15

nebbe skriver:

Først når der er regelmæssige veer. 

Jeg bæødte en lille smule i uge 39- fødte 41+3

så det er slet ikke et sikkert tegn 

Anmeld

27. september 2014

Isabella_mor

nebbe skriver:

man kan sagtens opleve både tegnblødning og/eller slimproppen der går, og så hvor der alligevel kan gå lidt tid inden man rent faktisk begynder at få veer...  

Det er heller ikke alle plukkeveer man mærker.

så jeg tror du kan tage det ganske roligt.. 

Anmeld

27. september 2014

lineog4

nebbe skriver:

Når du skriver lys og frisk blødning så tænker jeg umiddelbart ikke tegnblødning, men mere en rift. 

Husker tegnblødning som jo friskt men ikke lyst.

Anmeld

27. september 2014

DreamChild

Jeg oplevede at slimproppen gik onsdag eller torsdag, og fredag kl 5 om morgenen skulle jeg ned og tisse, og der var der tegnblødning... lyserødt slim med lidt røde tråde i (sådan var det hos mig) Vandet gik ca. kl.05.30. Jeg var 37+2.

Det er langtfra alle der opdager at slimproppen går, og det kan den gøre flere gange under graviditeten uden du opdager det, for kroppen danner bare en ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.