Nogen der har erfaring med p-stav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg puls og skal vælge noget beskyttelse efter min lille kommer til verden om to måneder.

Jeg har altid brugt p pillen men blev så gravid på dem. Og tænkte jeg måske ville prøve noget andet.

Tænkte så på p-staven....

Nogen der har prøvet p-stav?

Hvad var godt eller skidt ved den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

jeg haft p-stav i 3 år (den holder i 3 år) og jeg synes godt om den for så skal man ikk huske på at tag det ligesom med p-piller

Anmeld

26. september 2014

Annaxo

Anonym skriver:

Jeg puls og skal vælge noget beskyttelse efter min lille kommer til verden om to måneder.

Jeg har altid brugt p pillen men blev så gravid på dem. Og tænkte jeg måske ville prøve noget andet.

Tænkte så på p-staven....

Nogen der har prøvet p-stav?

Hvad var godt eller skidt ved den?

Jeg har selv haft p-stav og kender en håndfuld piger der også har haft. Det positive er at jeg aldrig har hørt om nogle der er blevet gravid mens de har haft den, og man tænker ikke på den mens den ligger der. Meget bedre end p-piller i forhold til det.

Det negative jeg vil sige om den - og grunden til jeg fik fjernet min - plet blødning.
Jeg var tålmodig og gave det et helt år, da lægen sadge plet blødningen ville sikkert stoppe igen. Men jeg opgav det da man kunne aldrig regne med hvornår og hvor meget man lige pludslig ville bløde.
Jeg har tre veninder med samme erfaring med plet blødning på p-stav. Jeg ville råde dig fra at få en lagt af den grund 

Anmeld

26. september 2014

MomInTheMaking

Jeg har haft pstav af to omgange . Første gang havde jeg ikke menstruation i et år og derefter kom det ca hver 3 mdr.

anden gang havde jeg menstruation 2 gange på en måned de første 3 mdr. Og Derefter kom den rimelig fast hver 2 måned.

+ er helt sikkert at du ikke skal tænke over at gøre noget for at være beskyttet. Og de fleste jeg har hørt om har haft lange perioder uden mens og det synes jeg var rart.

- er at man aldrig ved hvornår det kommer og at nogen bare ikke duer til pstav og oplever nærmest mere blødning.

jeg har været meget glad for mine, jeg tror ikke der er andet for at prøve, det er de færreste der har problemer med den. 

Anmeld

26. september 2014

Mettefpigen

Jeg havde min i 2 år og jeg havde uregelmæssig blødning hele tiden... kunne bløde i flere uger og kunne bløde flere gange om måneden... jeg vidste overhovedet ikk hvornår den kom.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.