Vil bare lige dele min glæde med jer andre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

Pia.

Jeg har søgt job og jeg har fået det - er bare så glad lige nu... :D
Var ansat sidste år i et vikariat i dagplejen - som sluttede i oktober.... - Nu søgte de en dagplejer igen i samme område, jeg var til samtale i går og mit hjem blev godkent igen i onsdags, de ringede i eftermiddags, at de havde valgt mig :P... så nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at starte op igen d.1 maj med en masse små rollinger... - det bliver rigtig spændende at se hvad det er for nogle børn og forælde jeg skal lære at kende og jeg kender jo allerede mine kollegaer fra sidste år af....

Nå ville bare dele min glæde med jer....

(H)Knus og en glad weekend hilsen fra Pia:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Kloster

Hej Pia.

Ej hvor super dejligt for dig, når det nu er det, du drømmer om.
Det varmer bare sååå meget, når ens drømme pludselig går i opfyldelse...

STORT tillykke med jobbet :D

(H) Kloster

Anmeld

28. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Pia..

Hvor er det bare dejligt for dig... :) Stort Tillykke med jobbet.. :D

Anmeld

28. marts 2008

Tullebobs

Hej søde Pia

Stort tillykke med jobbet - det bliver vel nok spændende:D

Ville ønske at jeg boede i nærheden, for så ville jeg skynde mig at få flere rollinger, som kunne komme i din dagpleje, for jeg er sikker på, at du bare bliver så god en dagplejer(L)

Stort kram fra Trine, som håber at være lige så heldig, når jeg om få måneder skal ud og søge job...

Anmeld

28. marts 2008

Pia.

TUSIND TAK hvor er I søde :)(H)

Anmeld

28. marts 2008

Pia.

Tullebobs skriver:

Hej søde Pia

Stort tillykke med jobbet - det bliver vel nok spændende:D

Ville ønske at jeg boede i nærheden, for så ville jeg skynde mig at få flere rollinger, som kunne komme i din dagpleje, for jeg er sikker på, at du bare bliver så god en dagplejer(L)

Stort kram fra Trine, som håber at være lige så heldig, når jeg om få måneder skal ud og søge job...

Hvor er du som altid super sød Trine(L)... ville meget gerne passe dine rollinger ...

Anmeld

28. marts 2008

Bamseboet :D

1000 gange tillykke Pia....

Jeg har desværre lige netop i dag fået afslag...
havde søgt om at blive dagplejer... og har ventet rigtig længe på svar... og i dag kom det... :(
de havde undersøgt, om de kommer til at mangle dagplejer i mit område,
men desværre , de har 4 børn der venter på dp plads, og 3 pladser der bliver ledige...
øv øv...
så de vil først få en ledig dagplejemor-plads, når der er en der går på pension
(- det gør hun om ca. 1 år)

øv øv jeg havde sådanne sat næsen op efter det. Har løbende haft kontakt med kommunen, både personligt, i telefonen og via mail... men øv må så vente et år endnu :(

Men 1000 gange tillykke med jobbet, er ret misundelig (H)

Anmeld

28. marts 2008

Pia.

Bamseboet :D skriver:

1000 gange tillykke Pia....

Jeg har desværre lige netop i dag fået afslag...
havde søgt om at blive dagplejer... og har ventet rigtig længe på svar... og i dag kom det... :(
de havde undersøgt, om de kommer til at mangle dagplejer i mit område,
men desværre , de har 4 børn der venter på dp plads, og 3 pladser der bliver ledige...
øv øv...
så de vil først få en ledig dagplejemor-plads, når der er en der går på pension
(- det gør hun om ca. 1 år)

øv øv jeg havde sådanne sat næsen op efter det. Har løbende haft kontakt med kommunen, både personligt, i telefonen og via mail... men øv må så vente et år endnu :(

Men 1000 gange tillykke med jobbet, er ret misundelig (H)

Mange tak... :) Men jeg er da ked af det på dine vegne... Håber det bliver dig en dag... Her er vi kun 2 dagplejer ( i mit område) sidste år var vi 4.... Jeg krydser fingre for dig og håber der måske er en der får lyst til at stoppe før tid eller at der bliver født en masse små børn meget snart så de mangler DIG...

Stort knus og tak Pia...

Anmeld

28. marts 2008

Bamseboet :D

PiaR skriver:

Mange tak... :) Men jeg er da ked af det på dine vegne... Håber det bliver dig en dag... Her er vi kun 2 dagplejer ( i mit område) sidste år var vi 4.... Jeg krydser fingre for dig og håber der måske er en der får lyst til at stoppe før tid eller at der bliver født en masse små børn meget snart så de mangler DIG...

Stort knus og tak Pia...

(H) orv tark ...
jeg håber også på en masse små nye babyer, eller at hun snart vil gå på pension
( håber mest på det sidste, fordi at hun er for gammel til at passe børn )
-efter min mening!!
(min søn bliver passet der nede hos hende... :S)

Anmeld

29. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stort tillykke! Hvor er det dejligt, når tingene bare går, som man ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.