Gravid i 14 uge, skrevet op til dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
11 svar
3 synes godt om
25. september 2014

Anonym trådstarter

Godaften! 

Skal lige høre om der er andre, ligesom jeg selv - der har/haft skrevet deres barn op til privat dagplejer så tidligt i deres graviditet?? Eller er jeg helt tosset? 

Der ligger nemlig en skøn og fantastisk natur dagplejer, her hvor jeg bor, som jeg ville sikre mig at få en plads ved, (til mit/vores kommende barn)... Hvilket jeg var heldig at få og derfor er skrevet i bogen med en plads i starten af 2016 

Er jeg skør eller er der andre i samme båd, som jeg selv ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Mulle-Mom

Hvordan kan du det uden cpr-nr ?? 

Anmeld

26. september 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Godaften! 

Skal lige høre om der er andre, ligesom jeg selv - der har/haft skrevet deres barn op til privat dagplejer så tidligt i deres graviditet?? Eller er jeg helt tosset? 

Der ligger nemlig en skøn og fantastisk natur dagplejer, her hvor jeg bor, som jeg ville sikre mig at få en plads ved, (til mit/vores kommende barn)... Hvilket jeg var heldig at få og derfor er skrevet i bogen med en plads i starten af 2016 

Du er lidt skør

her kan man først skrive op når barnet er født , men man er også dækket af kommunal pladsgaranti

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Mulle-Mom skriver:

Hvordan kan du det uden cpr-nr ?? 

Det er en populær dagpleje, hvor de råder en til at skrive tidligt op.... 

Barnet er bare skrevet op i mit navn og cpr nr, når jeg så har født - får hun naturligvis barnets... :-) 

Anmeld

26. september 2014

SandraXOXO

Jo det er lidt tideligt, der kunne nå at ske for meget og jeg ville ikke turde af frygt for overtro og jinxe graviditeten (så jeg er muligvis endnu mer skør end dig :-P)  men så er du da sikker på at baby har en plads 

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg er tredje barn der er skrevet op til en plads i 2016 

Anmeld

26. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Godaften! 

Jeg havde nok ventet lidt længere....

Men forstår godt du gerne vil skrives tidligt op hvis det er et sted du virkelig gerne vil ha og der er ventetid...

Vi bor i en lille by, så jeg er ret træt af at vi ikke kan blive skrevet op før den bette er født...

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jo det er lidt tideligt, der kunne nå at ske for meget og jeg ville ikke turde af frygt for overtro og jinxe graviditeten (så jeg er muligvis endnu mer skør end dig :-P)  men så er du da sikker på at baby har en plads 

Åh ja, men sådan har jeg det med barnevogn og babyudstyr.... Har ingenting købt endnu, ikke bare ét par små sokker... Det tør jeg nemlig ikke endnu... 

Så ved ikke hvorfor jeg allerede tør skrive op, men skulle være sikker på en plads i netop den dagpleje .. 

Anmeld

26. september 2014

Chevro

Her kan man først skrive op når barnet er født :-) 

Anmeld

26. september 2014

Chevro

Derudover er jeg smask overtroisk!!! Og kunne aldrig selv finde på det :-)

køber slet ikke noget, før jeg har været til MD (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.