I morgen kommer lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
9 svar
22 synes godt om
25. september 2014

Sujan

så er jeg sat i gang...

var til skanning og undersøgelse i dag. 41+2... Der er ikke meget fostervand tilbage så er blevet sat i gang med stik pille her til aften... Er sendt hjem med medicin til at sove på og i morgen tidlig prøver de at "prikke hul". Er svært når der ikke er noget fostervand. Men i morgen kommer hun altså:-) 

Bliver spændende og er lidt underligt det hele er planlagt. Det kan også gå i gang af sig selv i nat, men håber da jeg kan få lidt ro inden det går løs. I morgen har jeg i hvert fald min lille baby pige i armene:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Trekløver(:

Sujan skriver:

så er jeg sat i gang...

var til skanning og undersøgelse i dag. 41+2... Der er ikke meget fostervand tilbage så er blevet sat i gang med stik pille her til aften... Er sendt hjem med medicin til at sove på og i morgen tidlig prøver de at "prikke hul". Er svært når der ikke er noget fostervand. Men i morgen kommer hun altså:-) 

Bliver spændende og er lidt underligt det hele er planlagt. Det kan også gå i gang af sig selv i nat, men håber da jeg kan få lidt ro inden det går løs. I morgen har jeg i hvert fald min lille baby pige i armene:-) 

Rigtig god fødsel 

Anmeld

25. september 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

God fødsel

Anmeld

25. september 2014

PST

Alt godt herfra ! ��

Anmeld

25. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig meget held og lykke herfra! Vh stine

Anmeld

26. september 2014

Babydrøm

Sujan skriver:

så er jeg sat i gang...

God fødsel

Anmeld

26. september 2014

anonym10101

God fødsel! (ville ønske det var mig )

Jeg fødte også selv næste formiddag ved en igangsættelse dagen før

Anmeld

26. september 2014

anonym10101

Hvordan skrider det fremad? Håber det går godt

Anmeld

26. september 2014

Kay

Sujan skriver:

så er jeg sat i gang...

dejligt hun snart er ude hos jer 

Så kunne det da være lidt sjov hvis Elna havde ret i at vores lillesøster også kommer i morgen

Anmeld

2. oktober 2014

MHB

Er lillesøster kommet? Og gik det hele som det skulle? Har spændt ventet på em update  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.