38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
8 svar
12 synes godt om
25. september 2014

Soleil

Sikke en forandring der er sket siden sidste uge, synes min mave ser helt deform ud  Sidste uge var den flot rund (Sorte mave) og nu er den helt spids 

Jeg har virkelig også haft nogle heftige plukveer, som føles som lige inden du presser barnet ud. De går  i ryg og marv og knækker mig helt sammen. Men de har åbenbart haft deres effekt, sådan som maven ser ud 

Den "brune mave" er fra i dag...Kan i se forskel, eller er det bare mig?! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

LinLin

Flot mave!

Den er mere spids - men det er vel efter hvordan baby ligger  Synes godt nok min har mange sjove former  

Anmeld

25. september 2014

Soleil

LinLin skriver:

Flot mave!

Den er mere spids - men det er vel efter hvordan baby ligger  Synes godt nok min har mange sjove former  

Han rumsterer virkelig også meget derinde, men spids er den hele tiden, de sidste par dage

Har du også de der ekstreme smerter der går om i lænden når du får en plukve? Det er jo ligefør at jeg tror han er på vej ud, hver gang  

Anmeld

25. september 2014

anonym10101

Hold da op! Der er da forandring ja

- God fødsel

Anmeld

25. september 2014

Soleil

martsmoar skriver:

Hold da op! Der er da forandring ja

- God fødsel

ja ikk?! Så er det ikke kun mig 

Og tak!  forhåbenligt sker det snart 

Anmeld

25. september 2014

Dianabk

Soleil skriver:

Sikke en forandring der er sket siden sidste uge, synes min mave ser helt deform ud  Sidste uge var den flot rund (Sorte mave) og nu er den helt spids 

Jeg har virkelig også haft nogle heftige plukveer, som føles som lige inden du presser barnet ud. De går  i ryg og marv og knækker mig helt sammen. Men de har åbenbart haft deres effekt, sådan som maven ser ud 

Den "brune mave" er fra i dag...Kan i se forskel, eller er det bare mig?! 

Der er da sket lidt 

Anmeld

25. september 2014

LinLin

Soleil skriver:

Han rumsterer virkelig også meget derinde, men spids er den hele tiden, de sidste par dage

Har du også de der ekstreme smerter der går om i lænden når du får en plukve? Det er jo ligefør at jeg tror han er på vej ud, hver gang  

Ja  Den sidste uges tid til halvanden! Tror hver gang at nu starter det fordi med drengene har jeg ikke haft optræk til noget de er startet med "første ve" og vandafgang  

plus hun presser herre meget nedad så det føles som om vandet kan gå hvert øjeblik 

Anmeld

25. september 2014

Soleil

LinLin skriver:

Ja  Den sidste uges tid til halvanden! Tror hver gang at nu starter det fordi med drengene har jeg ikke haft optræk til noget de er startet med "første ve" og vandafgang  

plus hun presser herre meget nedad så det føles som om vandet kan gå hvert øjeblik 

Vi har det vidst akkurat på samme måde  Men vi føder jo også samme dag, ikke sandt?! Så se at få hende ud 

Anmeld

25. september 2014

LinLin

Soleil skriver:

Vi har det vidst akkurat på samme måde  Men vi føder jo også samme dag, ikke sandt?! Så se at få hende ud 

Prøver! - eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.