Tanja.. skriver:
Årh gud
Hvor er det synd og hvopr er han altså sød . Han vil self passe sin elskede kone men er ikke klar over at han selv er blevet gammel og skrøbelig .. Det er ægte kærlighed 
Ja, det er meget sødt bare ikke så godt for han kan slet ikke forstå hun ikke kan noget mere eller kan huske alle de ting de har oplevet og så bliver han sur... og så bliver farmor jo ked af det når han så skælder hende ud for hun kan jo ikke forstå det...
Og så er det jo svært at stå på sidelinjen og se det så tit på arbejde og mandens forældre ikke gør lidt mere, jeg sagde 2 år enden for hun konstaketet (staves) alzhimers at jeg synets de skulle få det tjekke og der gik så over 1 år før jeg gjorde noget, og nu har de så svært ved at se hun har brug for hjælp meget hjælp... hun har hun dog får en bevillig på bler, men hvad hjælper det når hun så ikke bruger dem, hun kan jo ikke selv...
men det er helt sikker at de elsker hinanden de to gamle mennekser det er så tydelig, og den dag den ene går bort tager den anden med...
Anmeld