Anbefal hjemmesider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2014

Købmagerkonen

missyM skriver:

Hej hej allesammen 

Vi er endnu ikke gravide(eller det ved vi selvfølgelig ikke lige nu)

men ...  Vi kigger ofte efter "alt imellem himmel og jord til baby, af møbler, vogne med mere. 

Er der nogle der kan anbefale nogle gode hjemmesider ? 

- hjemmesider med inspiration til børneværelse er også meget velkommen

Jeg bruger pinterest rigtig meget til at søge inspiration Jeg synes det er fantastisk fordi billederne er links til at finde tingene og det er bare en kæmpe database af inspiration og ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Purpleandpink.dk

Jeg vil da lige anbefale min egen lille shop  www.purpleandpink.dk.

Det er ikke store ting som møbler og barnevogne jeg har på hylderne. Men alle gaverne er nyttig og noget som alle nybagte forældre og babyer har brug for  

Happy shopping 

Anmeld

14. oktober 2014

Soffy27

Vi brugte pinkorblue.dk - de havde mange lækre ting  

Anmeld

16. oktober 2014

Mullepiigen

Der findes ikke noget mere hyggeligt end at kigge på alle de søde babyting og få en masse gode ideer til, hvad man skal købe.

Selvom den virker lidt forvirrende pga. designet, bruger jeg faktisk

http://www.babydream.dk/ en del. De har netop fået SÅ mange søde nusseklude, bamser osv., som fuldstændig ligner de dyre versioner, men blot til en lidt mere overkommelig pris. 

Anmeld

5. november 2014

scottld

Hej alle sammen

ønsker man at dele ud af sine erfaringer med diverse babyudstyr, er der lige startet en ny side op ( www.babypilot.dk). Tror at det vil kunne blive en rigtig stor hjælp for nybagte forældre når man skal købe ind.

jeg ville have ønsket den fandtes da vi skulle have vores lille dreng

mvh

Scott

Anmeld

13. november 2014

laks

Vi købte en  løbevogn da vores ældste var 1/2 år gammel. Den har jeg haft meget glæde af. 

Når jeg f.eks. har haft brug for at tabe mig efter graviditet og mens jeg har været på barsel, har det været alletiders redskab til at få rørt sig.

Det gode ved en løbevogn er jo at man kan komme ud og løbe i den friske luft, samtidig med at man passer sit barn. 

Så det kunne være en idé til, når den tid kommer.

Der er et meget godt overblik over forskellige vogne her på  www.loebevognen.dk

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.