Ulykkelig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2014

Anonym trådstarter

Forundersøgelse af abort var til den igår og fordi der var sket fejl i systemet og de have glemt mig fik jeg en akut tid så min kæreste ikke kunne nå at komme med så midt i hele undersøgelse bliver jeg grebet af panik og angst da personalet ikke er særlig søde ved mig sidder der helt alene , så  siger jeg ikke kan og skynder mig ud af hospitalet tudende  .. Hvilket var så dumt fordi jeg enlig ønsker den her abort n nu mit spørgsmål så da jeg har fået en ny tid imorgen med min kæreste om jeg kan vælge en anden læge da hende jeg havde gjorde det så ubehageligt at være der og gav mig endnu mere dårlig samvittighed end jeg allerede ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Baby15

Du kan nok ikke bede om en anden læge end den der er på arbejde. 

Men måske det hjælper kæresten er med .?

Anmeld

24. september 2014

Røverdatter

Det lyder virkelig ubehageligt for dig Ej nu vil jeg virkelig ikke gnide salt i såret - men tror du måske, at du har en lille lyst til at beholde barnet, siden du løb ud derfra? (Måske har jeg bare set "Den eneste ene" alt for mange gange... I så fald skal du ikke svare på spørgsmålet...)

Men kan godt forstå, at når du nu skulle have abort, og lægen ikke var rar, at du så ikke har lyst! Øv, det må være hårdt.

Du kan sagtens bede om en anden læge - ring derind og hør nærmere. Fortæl det som det er Det er jo helt reelle følelser og de skal respekteres!

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Det lyder virkelig ubehageligt for dig Ej nu vil jeg virkelig ikke gnide salt i såret - men tror du måske, at du har en lille lyst til at beholde barnet, siden du løb ud derfra? (Måske har jeg bare set "Den eneste ene" alt for mange gange... I så fald skal du ikke svare på spørgsmålet...)

Men kan godt forstå, at når du nu skulle have abort, og lægen ikke var rar, at du så ikke har lyst! Øv, det må være hårdt.

Du kan sagtens bede om en anden læge - ring derind og hør nærmere. Fortæl det som det er Det er jo helt reelle følelser og de skal respekteres!

Tak det sødt af dig . Self har tanken strejfet mig men har de børn jeg har plads og overskud til så havde endelig taget mod til aborten og det hele og så sker de her har grædt siden igår eftermiddag er helt ulykkelig for hvad nu hvis det samme læge og hvad de ikke tænker om mig og alt det :'/ min kæreste er meget sur over forløbet igår og tager self med men kan slet ikke overskue tanken om at se dem igen , de sagde jeg skulle ringe imorgen og høre hvad læge det her , men kan intet finde om man kan vælge en anden hun sagde jeg skulle prøve og ringe . Tak for dit søde svar 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Du kan nok ikke bede om en anden læge end den der er på arbejde. 

Men måske det hjælper kæresten er med .?

Tænker bare der må være flere end bare hende der arbejder der ? For forklarede i Tlf at hendes opførsel var uacceptabel overfor mig og at hun fik mig til at gå grædende derfra istedet og vil bare gerne have  respekterer mit valg troeds min beslutning om abort  . Men hun kørte bare rundt i at jeg havde en datter i forvejen og hvorfor jeg så ikke lige kunne overskue en mere og flere ubehagelige ting ..: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.