Jeg har fået dem i snart 4 år. Og har været oppe på 40 mg men det var helt i starten. Ellers har jeg været på 10 mg i to år og røg så op på 20 mg for et år siden pga en depression.
Jeg har også læst at man helst ikke skal højere end de 40 mg da det netop kan være farligt pga hjerte osv.
Så jeg ville egentlig anbefale at du snakker med lægen om at evt at skifte til et andet mærke og høre hvad din læge siger. Og self hvad du selv synes. Self skal man ikke se igennem fingrene med disse anmærkninger men synes også man skal slå kold vand i blodet og så lige høre hvad lægen siger. Læger er forskellige. Men synes hvis du er utryg så bed om at få noget andet 
Jeg havde f.eks fået yasmin ppiller i 10 år og snakkede med min daværende læge som sagde at der ikke var nogen grund til bekymring. Og jeg fortsatte uden problemer. Men da jeg så fik ny læge var hun hurtig til at sige at jeg skulle have nogle andre selvom jeg havde været på dem i 10 år. Men har så ikke fået ppiller i lang tid nu og kommer heller ikke tilbage på dem når jeg har født fordi jeg så vælger en spiral.
Anmeld