Børns skrækkelige kunstværker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
5 svar
15 synes godt om
24. september 2014

BinaMor

de sidste 3 år har den stået fremme... jeps denne afskyelige dims af en forestilling af et juletræ... ældsten lavede den i børnehaven... jeg har hadet den.. jeg får ondt i mine øjne af at kigge på den...

jeg er ikke en der nægter ting mine børn har lavet i huset. tegninger pryder mit køleskab og smådimser pynter da rundt omkring... og dem er jeg glade ved

men denne.... den ligner ikke engang noget et barn har lavet. den ligner en kloning af et blomst og en krankogle der har drukket gift og blevet forstenet hvorefter en hund har bidt den i stykker..

men af kærlighed til min datter har denne stået fremme. så hun kunne se (tror) at jeg sætter pris på hendes kreative udfoldelser...

men så... den anden morgen hører jeg et skrækslagen skrig og løber ud til min datter... "moaaar hvad er det i vinduet??"

hun blev sku bange for den sit eget kunstværk

det stakkels barn havde slet ikke lagt mærke til den har stået fremme alt den tid

jeg tænkte YES! nu kan den da ryge i skraldespanden når nu HUN SELV bliver så bange hun skriger

men nææ nej.. nu nænner jeg det jo ikke pga den søde historie... oi... den bliver vidst en fast hus partner de mange år frem af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hehe - sikke en fantastisk sød historie.  Min svigermor har mange ting hun har gemt som hendes børn har lavet. Jeh synes det er hyggeligt at se hvad min kæreste har lavet som barn, men mest fordi der følger søde små historier med til det meste

så kan godt forstå du ikke nænner at smide den ud 

Anmeld

24. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Forresten forstår jeg godt hun blev bange - den mindede mig om to store fugleedderkopper

Anmeld

24. september 2014

BinaMor

haha ad...nu er jeg også bange for den

Anmeld

24. september 2014

Morgensol

Hahaha.. Folk glor mærkeligt på mig, lige nu.. Jeg sidder i s-toget og småfniser for mig selv.. 

Anmeld

24. september 2014

Loa

Haha hvor er det bare vildt sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.