Hvad er dette ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
8 svar
3 synes godt om
24. september 2014

AnonymMor

Hej piger.. 

Min datter har fået en masse bitte små røde pletter på hele kroppen 

Hun havde feber hele dagen/ aften igår og temperaturen toppede på 39,1 men hun har sovet fint i nat trods hun havde feber da hun kom iseng og i morges var hun feberfri og har været det hele dagen. 

Opdagede knopperne igår og de er der stadig idag.. Nogen der har et bud på hvad det er ??

Tænker at hun må en tur til lægen imorgen hvis det stadig er der der ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Happiness

Altså det ligner udslættet efter 3 dages feberen

Anmeld

24. september 2014

Røverdatter

Ja , enten udslæt efter tre dages feber.

Eller varmeknopper - som jo også kan hænge sammen med at hun har haft feber Det ligner noget det vil forsvinde igen

Anmeld

24. september 2014

AnonymMor

Happiness skriver:

Altså det ligner udslættet efter 3 dages feberen

Mange tak vidste jeg ikke der var noget der hed  Men har lige Googlet det og det passer meget godt men af hvad jeg ved af har hun kun haft feber igår.. Men altså det kan da sagtens ske hun har haft det søndag og mandag os uden vi har opdaget det.. 

Men der står bare derinde at udslættet først kommer efter feberen er væk og er væk igen efter 12-16 timer ? Min datter fik det jo mens hun havde høj feber og det er over 16 timer siden nu 

Anmeld

24. september 2014

AnonymMor

Røverdatter skriver:

Ja , enten udslæt efter tre dages feber.

Eller varmeknopper - som jo også kan hænge sammen med at hun har haft feber Det ligner noget det vil forsvinde igen

Mange tak for svar jeg håber du har ret.. Vi ser tiden lidt an så og ser om det ikke forsvinder igen 

hun er hvertfald frisk nu uden feber 

Anmeld

24. september 2014

Happiness

Rinepigen skriver:

Mange tak vidste jeg ikke der var noget der hed  Men har lige Googlet det og det passer meget godt men af hvad jeg ved af har hun kun haft feber igår.. Men altså det kan da sagtens ske hun har haft det søndag og mandag os uden vi har opdaget det.. 

Men der står bare derinde at udslættet først kommer efter feberen er væk og er væk igen efter 12-16 timer ? Min datter fik det jo mens hun havde høj feber og det er over 16 timer siden nu 

Hmm, kan ikke huske det, men mener at Lukas også fik udslættet mens han havde feber Her havde han feber i 2 dage. 

Anmeld

25. september 2014

AnonymMor

Happiness skriver:

Hmm, kan ikke huske det, men mener at Lukas også fik udslættet mens han havde feber Her havde han feber i 2 dage. 

Ja okay men her til morgen har udslættet bredt sig til hendes ansigt også  Prøver at tage ned til lægen her i akut tiden så må vi se hvad han siger 

Anmeld

25. september 2014

lineog4

Mine børn især når de var under 5 fik næsten altid sådanne knopper efter en omgang sygdom. Jeg fik at vide af lægen det er en reaktion på virus og meget normalt hos små børn.

Hos mine klør de ikke, og ja er ikke generet af dem andet end æstetisk... De første gange tog jeg til lægen, nu lader jeg bare være med at tage portræt billeder af dem de dage 

Anmeld

25. september 2014

AnonymMor

lineog4 skriver:

Mine børn især når de var under 5 fik næsten altid sådanne knopper efter en omgang sygdom. Jeg fik at vide af lægen det er en reaktion på virus og meget normalt hos små børn.

Hos mine klør de ikke, og ja er ikke generet af dem andet end æstetisk... De første gange tog jeg til lægen, nu lader jeg bare være med at tage portræt billeder af dem de dage 

Tak for svaret  

jeg er netop hjemvendt fra lægen med samme besked 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.