Vi kan ikke gennemfører et samleje ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2014

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder (:

Håber der er nogen som kan hjælpe mig her (:

Min nye mand som er 21år ældre end mig, han tænder vildt meget på mig, men under vores samleje bliver han slap, så kan han ikke gennemfører et samleje med mig :/

Han er selv meget ked af det, fordi vi kan sidde i 2 timer & nusse & der kan den nemt stå uden problemer, men når vi så går igang så bliver han slap efter 10 minutter :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej alle i skønne kvinder (:

Håber der er nogen som kan hjælpe mig her (:

Min nye mand som er 21år ældre end mig, han tænder vildt meget på mig, men under vores samleje bliver han slap, så kan han ikke gennemfører et samleje med mig :/

Han er selv meget ked af det, fordi vi kan sidde i 2 timer & nusse & der kan den nemt stå uden problemer, men når vi så går igang så bliver han slap efter 10 minutter :/

Det lyder helt klart som et psykisk problem.

Jeg ville prøve at undersøge om der findes en god psykolog, evt. en psykolog-uddannet sexolog (men pas på med sexolog-titlen, da det er noget nærmest gud og hvermand kan kalde sig) i jeres område.

Anmeld

24. september 2014

Newsence

Det kan være mange ting.. Psykisk som præstations angst eller fysisk... Har I prøvet nogle forskellige stillinger??? Prøv evt nogen nye... Havde en kæreste engang hvor den blev slap når jeg red... Det kunne den bare ikke... Hans penis form og retning gjorde bare at han ikke kunne mærke så meget mens en messionær bare var bedst men hvis jeg lænede mig helt tilbage når jeg red så kunne han godt og nød det virkelig så prøv jer lidt frem evt hvis I er sikker på det ikke er psykisk  

og glipper alt så en er en sexolog en ide

Anmeld

24. september 2014

Røverdatter

Det kan meget vel være noget psykisk, men jeg synes det lyder endnu mere som forhudsforsnævring. Jeg var engang sammen med en mand med samme problem. Prøv at undersøge om muligheden kan være forhudsforsnævring. Løsningen er omskæring, så vidt jeg forstod dengang (det er 6 år siden, så er ikke sikker på jeg husker helt korrekt!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.