aldrig har jeg prøvet noget lignende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. august 2009

missKat

Hej Piger,

her er lige en lille beretning fra sengen.
jeg ligger i sengen og puster og stønner  og nej det er ikke fordi manden liiger ved siden af  men derimod fordi jeg ikke kan stå op, pga kvalmen og opkast!!!!
jeg er SÅÅ dårlig - havde aldrig drømt om at det kunne blive så slemt..
kan intet foretage mig!! kan ikke engang overskue at have underbukser på, fordi de strammer og er ubehagelige 
udover kvalmen så er det et andet moment der irriterer mig - netop at jeg er slået helt ud af spillet... Det er bare slet ikke mig, at ligge her og intet kunne, og det gør mig lidt ekstra frustreret, for "det kan da ikke passe"-agtigt... 

nu har jeg fået kæresten til at købe de der "akupunktur"armbånd i dag og så skal jeg hen til en rigtig akupunktur her kl 14.30
håber virkelig hun kan hjælpe mig!!

måtte i går på jobbet fortælle min chef om min graviditet, for rendte i pendnul fart mellem kunderne og toilettet.. er jo kun 7+2, så ville gerne have ventet.
nu har jeg heldigvis fri i dag, så kan ligge i sengen og nå toilettet indenfor få meter 

bøvs...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Natasja Savage Andersen

Lyder da rigtig træls du har det så slemt ! Håber da også for dig at akupunkturen hjælper !
Venligst Natte (39+0)

Anmeld

20. august 2009

Nanna1985

Årh jeg føler med dig  Det er ikk rart at have det sådan.. Sådan havde jeg det de første 16 uger, af min første graviditet  AD AD

Anmeld

20. august 2009

missKat

det hjalp med akupunktur.
jeg har stadig kvalme, men mere normalt nu - så det er til at leve med!
sidder endda op og fik faktisk lyst til mad bagefter, så det var jo en succes 

kæresten købte sådan nogen seabands, der sidder samme sted som jeg fik nåle i. De skulle også afhjælpe på kvalmen, så forhåbentlig jeg er på rette vej!!

Anmeld

20. august 2009

missKat

Nanna1985 skriver:

Årh jeg føler med dig  Det er ikk rart at have det sådan.. Sådan havde jeg det de første 16 uger, af min første graviditet  AD AD

16 uger????!!!!!!!
sikke da en omgang.... gjorde du noget eller??
var så skidt nede på arbejdet i går, at jeg måtte gå ned i en kabine og lægge mig

Anmeld

20. august 2009

Assi

Føler med dig! Jeg havde det også sådan fra uge 7-16/17. Det var sååååå hårdt, og jeg blev sygemeldt pga af det. Jeg fik også akupunktur, og det tog lige toppen! Du må gerne melde tilbage om de seabands hjælper.

Håber snart det vender for dig!

Anmeld

20. august 2009

Snuffler25

Jeg er 7+3 idag, ih hvor hyggeligt - vi to følges næsten helt ad

Har lidt kvalme, mest om aftenen egentlig - men synes ikke det er så slemt. Er ked af at høre, at det er så slemt for dig. Jeg håber ikke det skal vare så længe

Og jeg håber ikke jeg vil opleve det samme

Har du været til lægen og fået lavet vandrejournal, eller hvornår skal du det?

Anmeld

20. august 2009

Nanna1985

missKat skriver:

16 uger????!!!!!!!
sikke da en omgang.... gjorde du noget eller??
var så skidt nede på arbejdet i går, at jeg måtte gå ned i en kabine og lægge mig

Jeg fik nogen piller mod det

Anmeld

21. august 2009

missKat

astrid skriver:

Føler med dig! Jeg havde det også sådan fra uge 7-16/17. Det var sååååå hårdt, og jeg blev sygemeldt pga af det. Jeg fik også akupunktur, og det tog lige toppen! Du må gerne melde tilbage om de seabands hjælper.

Håber snart det vender for dig!

måske de tager toppen?? 
ved det ikke helt for tør ikke tage dem af )
har også kastet op i dag, til trods for at jeg havde det godt da jeg vågnede.
kastede også op på job igen i dag, og synes ski det er irriterende!!

Anmeld

21. august 2009

missKat

Snuffler25 skriver:

Jeg er 7+3 idag, ih hvor hyggeligt - vi to følges næsten helt ad

Har lidt kvalme, mest om aftenen egentlig - men synes ikke det er så slemt. Er ked af at høre, at det er så slemt for dig. Jeg håber ikke det skal vare så længe

Og jeg håber ikke jeg vil opleve det samme

Har du været til lægen og fået lavet vandrejournal, eller hvornår skal du det?

ihh hvor hyggeligt!!

havde det godt da jeg vågnede, men så skidt i løbet af formiddagen, håber snart det vender, for er godt nok ramt..
jeg har været til lægen hvor sekretæren begyndte på VJ, med blodtrøver, blodtryk, leverbetændelse osv, men undelivsundersøgelse hos lægen skal jeg til den 9. sep. hun havde noget ferie, så måtte lige vente lidt 

hvornår skal du???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.