nogen der kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har købt en gammel Römer Evola 1-2-3 autostol så min søn på 6 år kunne sidde mere sikkert i bilen end på en selepude.

Min søn er så stor at han skal spændes fast med bilens 3-punkt sele så der er ikke rigtig nogle problemer der, problemet kommer når lillesøster bliver større; selelåsen mangler. 

hvad gør jeg? jeg prøvede at kontakte ØnskeBørn, men Britax sagde de ikke producere den længere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Eliza

Ms.Sunshine skriver:

jeg har købt en gammel Römer Evola 1-2-3 autostol så min søn på 6 år kunne sidde mere sikkert i bilen end på en selepude.

Min søn er så stor at han skal spændes fast med bilens 3-punkt sele så der er ikke rigtig nogle problemer der, problemet kommer når lillesøster bliver større; selelåsen mangler. 

hvad gør jeg? jeg prøvede at kontakte ØnskeBørn, men Britax sagde de ikke producere den længere...

Prøv amazon.co.uk

de har massere af britax, måske de kan hjælpe

Anmeld

25. september 2014

De3Guldklumper

Ms.Sunshine skriver:

Jeg så en britax evolva 1-2-3 i babysam Vejle i går - måske de kan hjælpe dig med det du mangler

Anmeld

28. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Pylle3 skriver:

Jeg så en britax evolva 1-2-3 i babysam Vejle i går - måske de kan hjælpe dig med det du mangler

Jeg kan prøve at ringe til dem... jeg bor nemlig på Bornholm og her er der kunen enkelt ØnskeBørn og ingen BabySam...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.