Barnets bog - også til storebror?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du gøre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

888 visninger
8 svar
4 synes godt om
23. september 2014

LouiseEm

Hej, 

jeg bliver snart mor for 2. gang, og har leget med tanken om at lave en "barnets bog" til den lille. Problemet er, at jeg ikke gjorde det med storebror, som snart er 4. Vil nødig have at han føler sig glemt/tilsidesat når de bliver ældre, hvis lillebror har en barnets bog og han ikke har. Så mit spørgsmål går egentlig på, om jeg kan købe 2 bøger og udfylde storebrors også? Eller er det dumt? Har jeg glemt alt det info man skal skrive i, og kan jeg overhovedet huske noget af alt det der skal stå? Er ret forvirret.  

Hvad ville i gøre? Stem gerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
LouiseEm skriver:

Hej, 

jeg bliver snart mor for 2. gang, og har leget med tanken om at lave en "barnets bog" til den lille. Problemet er, at jeg ikke gjorde det med storebror, som snart er 4. Vil nødig have at han føler sig glemt/tilsidesat når de bliver ældre, hvis lillebror har en barnets bog og han ikke har. Så mit spørgsmål går egentlig på, om jeg kan købe 2 bøger og udfylde storebrors også? Eller er det dumt? Har jeg glemt alt det info man skal skrive i, og kan jeg overhovedet huske noget af alt det der skal stå? Er ret forvirret.  

jeg har stemt køb to...

jeg har selv en dreng på 6 fra et tidligere forhold og jeg troede også jeg havde glemt det, men en stor del af det kom tilbage når jeg begyndte at udfylde bogen til lillesøster.

Anmeld

23. september 2014

Goggelogge

Altså jeg har lavet en til min datter, og jeg har skrevet mange sjove ting i som jeg allerede har glemt nu, altså hvornår hun gjorde det ene og det andet.. Men jeg ville ikke snyde storebror, håber du har en gid hukommelse

Anmeld

23. september 2014

Loa

Kan du ikke lave din egen hjemmelavede til den store, så kan du skrive og sætte det i du husker.

så er der ikke forudvalgte ting du bare skal kunne huske og udfylde.

så vælger du hvad der er vigtigt (og hvad du husker)

Anmeld

23. september 2014

LinLin

Hvad med at købe en og så se hvor meget af det der skal udfyldes, du kan huske?  Jeg har ikke fået udfyldt det hele i mine drenges løbende og kan virkeligt ikke huske nu hvornår de fik de enkelte tænder fx 

Jeg har denne gang valgt at lave det i scrapbogs udgave  - det kunne du jo gøre med storebrors?

Anmeld

23. september 2014

LouiseEm

Loa skriver:

Kan du ikke lave din egen hjemmelavede til den store, så kan du skrive og sætte det i du husker.

så er der ikke forudvalgte ting du bare skal kunne huske og udfylde.

så vælger du hvad der er vigtigt (og hvad du husker)

Det var faktisk en rigtig god idé  De behøver jo slet ikke være ens! Tror faktisk det bliver det jeg gør 

Anmeld

23. september 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
LouiseEm skriver:

Hej, 

Jeg har det der hedder unique book... og det er hvor man selv printer de sidder ud man skal bruge. Og det er jeg rigtig glad for. det er ikke det samme der står i deres bøger da jeg skriver oplevelser i stedet for første tand osv. Så med den ene er der en ambulancetur, men til gengæld ved den anden er der en tur til jernbanemusset. 

Det kunne være en ide?

Anmeld

23. september 2014

LouiseEm

Ravnholt skriver:

Jeg har det der hedder unique book... og det er hvor man selv printer de sidder ud man skal bruge. Og det er jeg rigtig glad for. det er ikke det samme der står i deres bøger da jeg skriver oplevelser i stedet for første tand osv. Så med den ene er der en ambulancetur, men til gengæld ved den anden er der en tur til jernbanemusset. 

Det kunne være en ide?

Det lyder spændende, har de en hjemmeside?

Anmeld

23. september 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
LouiseEm skriver:

Det lyder spændende, har de en hjemmeside?

http://uniquebook.net/barnets-bog/

Lidt dyrt, men i mit tilfælde har jeg kunne bruge den 3 gange da jeg har 3 drenge

Og det er filer du downloader.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.