1 dag så er det igangsættelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2014

Sujan

ja på torsdag skal jeg møde ind kl. 8.05 på Næstved sygehus.. Der skal lillepigen undersøges og derefter samtale om igangsættelse. Så bliver jeg forhåbentlig sat i gang i løbet af fredagen..

er 41+0 i dag. JM havde sagt jeg var i risiko for at føde for tidligt, men det fik hun da ikke ret i!!!!!

den sidste uge har været så hård psykisk. Føler bare jeg har siddet og ventet på fødsel. Har haft så ondt og svært ved at lave det store.... Men nu er der en plan og jeg skal bare have dagen i morgen til at gå. Der tror jeg at jeg vil gennemgå "tasken", pakke taske til min store datter så hun kan være hos farfar og farmor torsdag og fredag. 

Så vil jeg måske lige få ordnet lejligheden og sådan... Håber dagen går hurtigt:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

FrkRaarup

Sujan skriver:

ja på torsdag skal jeg møde ind kl. 8.05 på Næstved sygehus.. Der skal lillepigen undersøges og derefter samtale om igangsættelse. Så bliver jeg forhåbentlig sat i gang i løbet af fredagen..

er 41+0 i dag. JM havde sagt jeg var i risiko for at føde for tidligt, men det fik hun da ikke ret i!!!!!

den sidste uge har været så hård psykisk. Føler bare jeg har siddet og ventet på fødsel. Har haft så ondt og svært ved at lave det store.... Men nu er der en plan og jeg skal bare have dagen i morgen til at gå. Der tror jeg at jeg vil gennemgå "tasken", pakke taske til min store datter så hun kan være hos farfar og farmor torsdag og fredag. 

Så vil jeg måske lige få ordnet lejligheden og sådan... Håber dagen går hurtigt:-) 

Sender tonsvis af ve-støv 

Anmeld

23. september 2014

Kay

Jeg skal til jm i morgen til den tid hun ikke forventede at se mig til, for jeg har heller ikke født før tid 

Håber for dig at du går igang af dig selv i nat eller i morgen 

Under alle omstændigheder er det hele snart "overstået" 

Ønsker dig en god fødsel og selvom jeg helst selv beholdte mit ve støv så fortjener du det ve støv til dig

Anmeld

23. september 2014

LinLin

Håber det går i gang af sig selv i nat eller i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.