3D/4D Kolding vs. Fredericia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
9 svar
1 synes godt om
23. september 2014

FrkRaarup

Hej piger

Valget står mellem scanning i Kolding eller Fredericia. Jeg har været inde og læse omkring hvad man får med der fra, og syntes det ser ud til at man får mest ud af scanning i Fredericia. 

Er der nogen der har erfaringer med 3D/4D i Kolding og/eller Fredericia?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

AnonymMor

FullOfHope skriver:

Hej piger

Valget står mellem scanning i Kolding eller Fredericia. Jeg har været inde og læse omkring hvad man får med der fra, og syntes det ser ud til at man får mest ud af scanning i Fredericia. 

Er der nogen der har erfaringer med 3D/4D i Kolding og/eller Fredericia?  

Jeg var til 3D scanning i Kolding i storcenteret og jeg synes at kvaliteten på billederne var ret ringe  Vi så ikke ret meget og lillepigen lå helt forkert så vi fik stort set kun billeder af hendes hænder og fødder og alligevel tilbud scanningsdamen os ikke en ny scanning selvom hun reklamere om det på sin side  Lidt en øv oplevelse for 1500 kr 

Anmeld

23. september 2014

FrkRaarup

Rinepigen skriver:

Jeg var til 3D scanning i Kolding i storcenteret og jeg synes at kvaliteten på billederne var ret ringe  Vi så ikke ret meget og lillepigen lå helt forkert så vi fik stort set kun billeder af hendes hænder og fødder og alligevel tilbud scanningsdamen os ikke en ny scanning selvom hun reklamere om det på sin side  Lidt en øv oplevelse for 1500 kr 

Wow  Ikke godt at høre!

Jeg har fået alm. scanninger der, og været ok tilfreds. Men det er noget andet med 3D/4D og en del flere penge også

Må jeg se de billeder I fik? (Evt i pb).

Anmeld

23. september 2014

AnonymMor

FullOfHope skriver:

Wow  Ikke godt at høre!

Jeg har fået alm. scanninger der, og været ok tilfreds. Men det er noget andet med 3D/4D og en del flere penge også

Må jeg se de billeder I fik? (Evt i pb).

Jamen jeg har også været til både tidlige scanninger og kønsscanning der og var også godt tilfreds men 3D scanninger var bare ikke i orden synes jeg 

Jeg oprettede denne tråd dengang og det var de 3 absolutte bedste billeder vi fik  

https://www.baby.dk/debat/218019pi1/graviditet/3d-scanning-igaar.aspx

Anmeld

23. september 2014

Kløver

Jeg fik i Fredericia ved alle 3 børn og kan kun anbefale dem, det var så fantastisk

Anmeld

23. september 2014

FrkRaarup

Rinepigen skriver:

Jamen jeg har også været til både tidlige scanninger og kønsscanning der og var også godt tilfreds men 3D scanninger var bare ikke i orden synes jeg 

Jeg oprettede denne tråd dengang og det var de 3 absolutte bedste billeder vi fik  

https://www.baby.dk/debat/218019pi1/graviditet/3d-scanning-igaar.aspx

Dejlige billeder, men forstår godt hvad du mener. har googlet lidt og kan se dine er (UNDSKYLD) elendige i forhold til andres. 

Men sikke en dejlig pige alligevel 

Anmeld

23. september 2014

FrkRaarup

Maja84 skriver:

Jeg fik i Fredericia ved alle 3 børn og kan kun anbefale dem, det var så fantastisk

Tror næsten vi vælger Frede. Det er sku mange penge at 'spilde'. 

Anmeld

24. september 2014

AnonymMor

Dejlige billeder, men forstår godt hvad du mener. har googlet lidt og kan se dine er (UNDSKYLD) elendige i forhold til andres. 

Men sikke en dejlig pige alligevel 

Ja helt sikkert.. De er ret så dårlige de billeder så der ville jeg aldrig vælge igen  

kan også se mange andre har fået så meget bedre billeder og også større billeder.. Dem hun laver i Kolding er ikke større end dem på mine billeder alle sammen 

Og mange tak 

Anmeld

24. september 2014

Kløver

FullOfHope skriver:

Tror næsten vi vælger Frede. Det er sku mange penge at 'spilde'. 

Vi har kun fået god behandling og ved   2 scanninger(hver sit barn) var de lidt usikre på køn og de gav gratis en ekstra scanning 

har kun fået god behandling

Anmeld

24. september 2014

FrkRaarup

Maja84 skriver:

Vi har kun fået god behandling og ved   2 scanninger(hver sit barn) var de lidt usikre på køn og de gav gratis en ekstra scanning 

har kun fået god behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.