For lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg vejer 84 kilo og er 168 cm høj.

Jeg er nu igang med lifesum (kaloire tæller) og har været på den i en uge. 

Jeg må spise op til 1200 kcal dagligt så mit spørgsmål er om det er for lidt? �� 

skal lige siges jeg ikke dyrker motion da jeg har en travl hverdag. ( ved godt det ikke er en undeskyldning men sådan er det lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

sandramor

Anonym skriver:

Jeg vejer 84 kilo og er 168 cm høj.

Jeg er nu igang med lifesum (kaloire tæller) og har været på den i en uge. 

Jeg må spise op til 1200 kcal dagligt så mit spørgsmål er om det er for lidt? �� 

skal lige siges jeg ikke dyrker motion da jeg har en travl hverdag. ( ved godt det ikke er en undeskyldning men sådan er det lige nu

det kommer meget an på hvor meget du agter at tabe dig i ugen? 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

1 kilo men vil helst ikke gøre det u sundt

Anmeld

23. september 2014

sandramor

Anonym skriver:

1 kilo men vil helst ikke gøre det u sundt

Hvis du ikke rører dig overhovedet andet end på jobbet lyder 1200 kalorier okay med et vægttab på 1 kg om ugen.... Men du skal tænke over hvad du spiser.. Ment på den måde at 1200 kalorier ikke er ret meget og dine måltider skal derfor være ret mættende for at undgå den sult som hvis den blir for slem går over i sukker trang 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Hvis du ikke rører dig overhovedet andet end på jobbet lyder 1200 kalorier okay med et vægttab på 1 kg om ugen.... Men du skal tænke over hvad du spiser.. Ment på den måde at 1200 kalorier ikke er ret meget og dine måltider skal derfor være ret mættende for at undgå den sult som hvis den blir for slem går over i sukker trang 

Okey det lyder godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.