(oktober) (oktober) Mavebilleder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg syns jeg er så lille;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

tumle81

Hej Alle skønne piger

Jeg synes det er nogle rigtig flotte maver I har, det er dejligt at se hvordan vi alle vokser og bliver store og tykke  Godt vi kan kæmpe med at få det af igen bagefter...

JEg synes også selv mine maver ligner hinanden, så måske er mine maver bare ens om jeg får en dreng eller pige

Beklager hvis jeg er lidt off line det næste stykke tid, men er på ferie på Færøerne med hele familien

Knus Kathrina

Anmeld

26. august 2009

Pje

Hej Kathrina

Ja det kan godt være, også godt man ikke kan se det på maven hvad det bliver. Så ville vi sku være rige
Min søster har fået 2 drenge og hendes maver ligne slet ikke hinanden de 2 gange. Ved det yngste dreng var vi alle sikre på at hun ville få en pige, men nej.

Rigtig god ferie til dig og din familie

Knus Pia 30 + 2 (der er lidt bekymret idag, spunk er ikke så aktiv som den plejer )

Anmeld

26. august 2009

Brams

Havde sådan et par dage i sidste uge og var meget bekymret, dog fuldstændig uden grund

Prøv at drikke noget koldt og ligge dig ned og slappe af og så se om ikke det kommer response fra den lille. Er der stadig ikke så meget liv som der plejer at være, så ring til din JM bare for en sikkerhedsskyld.

håber at det virker.

Trine 30+6

Anmeld

2. september 2009

Pige2009

Her er jeg så med termin 10-10. Billedet er taget da jeg var i uge 34 (33+3) og det bliver en pige.

Hilsen Linda (34+4)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2009

tumle81

Sikken en fin mave :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.