Grød ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. september 2014

os2

Hej 

ville egentlig vente med at give grød, men pga jeg er oppe ca 3 gange om natten ( for at amme) har vi prøvet at starte op meget småt med grød til middag ( 1 spiseskefuld) hvor han kun får det halve ned. 

Lidt modermælkserstatning om aftenen - som han ikke gider tage, men der ryger måske 20ml ned. 

Han har dog nu fået meget afføring ... Måske også lidt diarré .. Tyndt grønligt afføring 

jeg tænker om det er for tidligt ? Skal jeg gå tilbage til kun at amme ? 

Han er 4 mdr gammel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

anynom

os2 skriver:

Hej 

ville egentlig vente med at give grød, men pga jeg er oppe ca 3 gange om natten ( for at amme) har vi prøvet at starte op meget småt med grød til middag ( 1 spiseskefuld) hvor han kun får det halve ned. 

Lidt modermælkserstatning om aftenen - som han ikke gider tage, men der ryger måske 20ml ned. 

Han har dog nu fået meget afføring ... Måske også lidt diarré .. Tyndt grønligt afføring 

Han er 4 mdr gammel 

Jeg ville helt klart gå tilbage til kun at amme og vente med overgangskost til 6 måneder - først der er mave-tarm systemet helt klart. 

I fire måneders alderen sker det rigtig meget rent udviklingsmæssigt og det er derfor helt naturligt, at børn begynder at sove dårligere. Husk på, at amning handler om meget mere end mad, det er den ultimative tryghed. 

Anmeld

22. september 2014

modesty

os2 skriver:

Hej 

Han er 4 mdr gammel 

Det er fuldstændigt normalt at baby vågner oftere ved 4 mdrs. alderen. Helt standard i forhold til udviklings-spring o.s.v.

Jeg ville droppe grøden og acceptere at være lidt zombie-agtig i noget tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.