Hvornår havde i cyklus tilbage (efter GUL)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2014

Anonym trådstarter

Havde en graviditet udenfor livmoderen (GUL) og blev opereret i Tirsdags, jeg har overhovedet slet ikke blød siden operationen og vi håber jo på en ny graviditet hurtigt,

Hvornår havde i cyklus tilbage?

Og hvor hurtigt efter blev i gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig

Jeg kan se at dit spørgsmål ikke er helt nyt - men jeg tillader mig lige at svare alligevel - så kan andre måske få glæde af det. 

Selv blødte jeg i 14 dage, derefter gik der præcis 6 uger inden jeg fik menstruation - og i den cyklus blev jeg gravid igen. Desværre mistede jeg sidenhen - men det siger jo noget om hvad der kan lade sig gøre. 

Jeg ønsker dig alt det bedste. 

Kh /S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

Hej med dig

Jeg kan se at dit spørgsmål ikke er helt nyt - men jeg tillader mig lige at svare alligevel - så kan andre måske få glæde af det. 

Selv blødte jeg i 14 dage, derefter gik der præcis 6 uger inden jeg fik menstruation - og i den cyklus blev jeg gravid igen. Desværre mistede jeg sidenhen - men det siger jo noget om hvad der kan lade sig gøre. 

Jeg ønsker dig alt det bedste. 

Kh /S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

1000 tak for svar

For at opdatere, blev jeg jo som skrevet opereret d.16 September, begyndte at bløde d. 24 September og blev......

GRAVID omkring d. 8 Oktober

Altså 1. cyklus!!!

Og er nu i uge 10.

Og vi har set den sidder rigtigt og at der er hjerteslag

Anmeld

26. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

1000 tak for svar

For at opdatere, blev jeg jo som skrevet opereret d.16 September, begyndte at bløde d. 24 September og blev......

GRAVID omkring d. 8 Oktober

Altså 1. cyklus!!!

Og er nu i uge 10.

Og vi har set den sidder rigtigt og at der er hjerteslag

Sikke en fantastisk nyhed. Kæmpe stort tillykke og hurra!!! Skønt - det er så bekræftende at høre om solstrålehistorier 

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Sikke en fantastisk nyhed. Kæmpe stort tillykke og hurra!!! Skønt - det er så bekræftende at høre om solstrålehistorier 

1000 tak, jeg finder det dog svært, at glæde mig over det endnu, trods alt går efter planen. 

Tør åbenbart ikke håbe for meget... 

Anmeld

26. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

1000 tak, jeg finder det dog svært, at glæde mig over det endnu, trods alt går efter planen. 

Tør åbenbart ikke håbe for meget... 

Det kan jeg virkelig godt forstå. Jeg håber at du finder en måde at få ro på, så du kan nyde det. Alt det bedste i din retning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.