De samme kedelige farver i garderoben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2014

*Pingvinen*

Nogen der kan nikke genkendende til dette??

Og nogen der ved, hvordan man får mod til at komme lidt Udover det igen?

Jeg har rigtig meget i jordfarver. Brun, sand, sort, hvid, grå og lidt Pastelfarvel.

Købte to par bukser og en strikketrøje i dag.. 1 par mørkeblå jeans, 1 par brune leggins i jeansstof og en grå strikketrøje... Virkelig lækre varer, men kedelig med kedelig på...

Hvad og hvordan gør I? Jeg går ikke som sådan efter moden, men vil da gerne se lidt smart ud. Køber ikke så tit tøj og nok også derfor, jeg holder mig til det ''sikre''.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Billemyre

Jeg har også mest tøj i sort og gråt 
Jeg kan faktisk meget godt lide det, for så har jeg mulighed for at sætte kulør på med f.eks. ørenringe eller store lækre halstørklæder.
Men jeg kender godt til tanken om, at nu må man da liiige hanke lidt op i sig selv.
Jeg har ind imellem gjort det, at jeg, når jeg har fundet en ting, jeg godt kan lide, og der er flere forskellige farver at vælge imellem, tvinger mig selv til at vælge noget som ikke er en gå-i-et-med-væggen-farve... Og så se om jeg får det brugt.
Men jeg har så fundet ud af, at jeg altså bare har det bedst i noget, der ikke er alt for "out there"!

Håber, du finder noget godt 

Anmeld

22. september 2014

Masig

*Pingvinen* skriver:

Nogen der kan nikke genkendende til dette??

Og nogen der ved, hvordan man får mod til at komme lidt Udover det igen?

Jeg har rigtig meget i jordfarver. Brun, sand, sort, hvid, grå og lidt Pastelfarvel.

Købte to par bukser og en strikketrøje i dag.. 1 par mørkeblå jeans, 1 par brune leggins i jeansstof og en grå strikketrøje... Virkelig lækre varer, men kedelig med kedelig på...

Hvad og hvordan gør I? Jeg går ikke som sådan efter moden, men vil da gerne se lidt smart ud. Køber ikke så tit tøj og nok også derfor, jeg holder mig til det ''sikre''.

Man SKAL jo ikke nødvendigvis gå i pang-farver, man kan jo pifte det lidt neutrale tøj op med et farverigt tørklæde eller nogle farverige store smykker.. Men ellers er det bare at bestemme sig for at nu går man altså ud og køber farverigt tøj, sig til dig selv at du ikke må komme hjem med farverne, grå, sort, brun....

Men man skal jo så også gå i det hvis man køber det. Ofte er det jo dér problemet ligger, fordi man ikke helt "tør" springe ud i det, og derfor holder man sig bare til det sædvanlige når man shopper... Jeg er blevet bedre til farver, men det har også taget noget tid... Man skal lissom indstille sig på at nu vil man udfordre sig selv og bare springe ud i det... 

Anmeld

22. september 2014

*Pingvinen*

God idé med tørklæder. Troede egentlig det var ved at være yt yt...

Anmeld

22. september 2014

Masig

*Pingvinen* skriver:

God idé med tørklæder. Troede egentlig det var ved at være yt yt...

Ja så er jeg altså åbenbart gammeldags, for jeg går næsten altid med tørklæder.... Både som tilbehør og som ekstra varme her i de lidt kolde tider... Jeg elsker tørklæder og har masser af dem i alle mulige farver og mønstre... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.