Hej piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

Sada87

Jeg skrev igår på netbaby, om det var okay, at jeg meldte mig på banen igen:), men fik så at vide at i stortset skrev her de fleste af jer.
Jeg fulgte meget med da jeg var gravid, men da Emily blev født havde hun en masse rygproblemer, hvilket gjorde hun skreg hele tiden. Jeg gik til kiropraktor med hende, og da hun var 4 måneder, var det stort set ovre:)
Nu er hun en dejlig pige med masser af temperament, aner ikke hvor hun har det fra:$:P Hun sover ikke i gennem om natten endnu, desværre, en håber nu snart jeg kan få lavet om på det:)
Jeg har fulgt lidt med på igroups, hvor er de alle bare nogle dejlige unger:D
Hilsen Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

heaven

halli hallo

Ja, det er rigtigt at mange er flyttet herover....... Så velkommen til dig her på siden også:P Dejligt at høre din pige har fået det godt igen;)

Kram Jannie

Anmeld

28. marts 2008

linemus

Hej og velkommen tilbage :) Det lyder til at have været hårdt med Emily, men dejligt at høre at det er godt nu. Hun er blevet en stor pige, hva' (så billederne på ig), men det er alle vores børn jo - tiden går bare så stærkt, at det ikke er helt til at fatte. Ja, det er her al balladen er ;) Knus Line

Anmeld

28. marts 2008

Marco2

Hej Sarah. Dejligt at se dig herovre. Tænkte på om jeg skulle ha' skrevet til dig, da jeg så dine dejlige pics på IG, men det er der så en anden der har gjort. Super. Men godt at det går godt med din Em. Ag og Emily

Anmeld

28. marts 2008

ivfmarie

hej igen Sarah - og velkommen til.
Pludselig blev netbaby bare for langsomt, og så fandt vi dette fantastiske sted!!
Dejligt at din Emily har fået det godt!

Marie

Anmeld

28. marts 2008

Lise

Hej Sarah,

Godt at "se" dig igen :) Og godt at du fandt os... Velkommen til ;)

Lise

Anmeld

28. marts 2008

Tynen

Hej Sarah!

Velkommen tilbage! :) Dejligt at høre fra dig igen!

Håber alt er vel hos jer og glæder mig til at følge jer igen!

Hvis du undrer dig over nogle af profilbillederne, så er det fordi vi kører 80ér tema :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.