Jobidéer til studerende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. september 2014

MKN_96

Hejsa

Jeg er studerende, og modtager SU... Pt har jeg et rengøringjob ved siden af mit studie, men får desværre slet ikke nok i løn til at kunne få det til at hænge sammen...
Jeg søger derfor gode idéer til nyt job, og alle forslag modtages med kyshånd!

Dog har jeg nogle kriterier, som måske gør det lidt svært...

- Det må ikke være butiksarbejde! Jeg har arbejdet i to forskellige tøjbutikker, samt en dagligvareforretning, og det er slet ikke mig. Jeg er på ingen måde udadvendt og kundeminded nok, til at kunne modtage kritik, sure kunder og konstant skulle stå med et kæmpe smil på.

- Det må ikke være mere end max. 3 gange ugentligt, da det ellers ikke kan hænge sammen med studiet.

Jeg ved godt at de fleste nu vil skrive "jamen som studerende kan man ikke tillade sig at være kræsen", men i dette tilfælde, så forbeholder jeg mig retten til at være det alligevel... Jeg vil hellere minimere mine udgifter, frem for at arbejde med noget som ikke interesserer mig, eller som jeg ikke bryder mig om - jeg kender mig selv godt nok til at vide, at så kan jeg simpelthen ikke drive mig selv afsted på job!

Så hvis nogen har nogle geniale idéer, så modtager jeg dem gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad læser du til? Kan du evt. finde noget studierelevant? 

Men hvis du vil tjene godt, så må det jo være noget med noget nattevagt eller weekendarbejde, for der er ikke mange studiejobs der giver mere end mindstelønnen. 

Anmeld

22. september 2014

MKN_96

Jeg læser en STX, så fleksibilitet er afhængigt af mødetider... Ergo, ingen fleksibilitet ifht. studie  Men ja, noget weekend måske...

Jeg læser på en psykologilinje, og skal læse videre på SDU om et års tid, men det er bare super svært, for ikke at sige umuligt at finde noget studierelevant indenfor den branche... Jeg vil super gerne arbejde med børn og tilknytning, og vil læse speciale i udviklingspsykologi, men mon dog de kan bruge mig i en børnehave fra 14-17...

Anmeld

22. september 2014

PernilleogLouis

Handicaphjælper???

Anmeld

22. september 2014

Røverdatter

Det første jeg tænker er privat børnepasser i weekenden. Måske i en familie som har brug for en ekstra hånd. Det kan være en familie med handicappet barn el. Lign.? Sæt sedler op rundt omkring i børnehaver og skoler

Anmeld

22. september 2014

MKN_96

Tak for forslagene, det var helt klart en mulighed! Det vil jeg gøre!

Anmeld

22. september 2014

TNBC

Biggestwish skriver:

Jeg læser en STX, så fleksibilitet er afhængigt af mødetider... Ergo, ingen fleksibilitet ifht. studie  Men ja, noget weekend måske...

Jeg læser på en psykologilinje, og skal læse videre på SDU om et års tid, men det er bare super svært, for ikke at sige umuligt at finde noget studierelevant indenfor den branche... Jeg vil super gerne arbejde med børn og tilknytning, og vil læse speciale i udviklingspsykologi, men mon dog de kan bruge mig i en børnehave fra 14-17...

Hvad med i en børnehave, hvor der måske er et barn der kunne bruge en voksen et par time om ugen, til kun at koncentrere sig om det barn. 

Anmeld

22. september 2014

Malene76

Jeg arbejder på et botilbud for voksne udviklingshæmmede og vi bruger mange vikarer. Så det vil jeg da klart opfordre dig til at undersøge. 

Kh. Malene 

Anmeld

22. september 2014

CaWi

Biggestwish skriver:

Hejsa

Jeg er studerende, og modtager SU... Pt har jeg et rengøringjob ved siden af mit studie, men får desværre slet ikke nok i løn til at kunne få det til at hænge sammen...
Jeg søger derfor gode idéer til nyt job, og alle forslag modtages med kyshånd!

Dog har jeg nogle kriterier, som måske gør det lidt svært...

- Det må ikke være butiksarbejde! Jeg har arbejdet i to forskellige tøjbutikker, samt en dagligvareforretning, og det er slet ikke mig. Jeg er på ingen måde udadvendt og kundeminded nok, til at kunne modtage kritik, sure kunder og konstant skulle stå med et kæmpe smil på.

- Det må ikke være mere end max. 3 gange ugentligt, da det ellers ikke kan hænge sammen med studiet.

Jeg ved godt at de fleste nu vil skrive "jamen som studerende kan man ikke tillade sig at være kræsen", men i dette tilfælde, så forbeholder jeg mig retten til at være det alligevel... Jeg vil hellere minimere mine udgifter, frem for at arbejde med noget som ikke interesserer mig, eller som jeg ikke bryder mig om - jeg kender mig selv godt nok til at vide, at så kan jeg simpelthen ikke drive mig selv afsted på job!

Så hvis nogen har nogle geniale idéer, så modtager jeg dem gerne

Nu ved jeg ikke hvor du bor,  men arla har studie job hvor man pakker alle mulige mejeri varer.

Min kæreste havde det en årgang,  det var hver anden weekend,  natten til lørdag og søndag aften, og det gav rigtig godt. 

Måske mindre mejerier rundt omkring har noget lign.

Anmeld

22. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Måske ikke børnehave men fritidshjem? Eller du kunne være støtte kontakt person. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.