Jeg vil rigtig gerne stemme men må vælge blankt da ingen passer til mig.
Jeg blev sat igang begge gange, og på den måde ikke haft en naturlig fødsel hvor der selv er startet. Første gang lå jeg med vedrop i 1 1/2 døgn men hvor jeg først kunne mærke de veer, som de påstod var der, i en 6-7 timer, men jeg fik epidural ved den første så jeg faktisk intet mærkede før presseveerne kom og det tog kun 10 min at få ham ud men følte mig slet ikke rustet til fødslen dengang fordi igangsættelse skete meget pludselig til en vækstscanning. Fra jeg fik epiduralen sov jeg nemlig indtil jeg vågnede ved presseveer.
Anden gang var jeg fuldkommen opsat lige til slut med jeg bare skulle have den bedste fødsel og var så positiv omkring det hele, ingen frygt eller noget som helst men var i hopla da jeg 42+0 blev sat igang. Havde veer fra 12:30 indtil 21:06 hvor han blev født, men havde kun smerter fra omkring kl 18, indtil da tog veerne slet ikke ordenligt fat, jeg tullede omkring som om intet skete, men han stod også ufattelig højt oppe og stod slet ikke fast så han trykkede ikke ned, men da de først begyndte at bide mærkede jeg dem også men et bad gjorde godt og så skal jeg love for kroppen blev aktiv for at få ham ud, men fik ikke nogen smertestillende så selvfølgelig gjorde det mere ondt end første gang, men ikke mere end jeg gerne gjorde det igen, og lige efter fødslen da alt var tjekket og den lille rift var syet var jeg oppe og sidde i skrædderstilling som om jeg ikke havde født.
Anmeld