ved ikke hvad jeg skal gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Mimbi

For 3 mdr siden gik jeg fra min mand, vi havde været gift i 4½ år men de senest 2 år har været tortur :/

Nu har jeg så fundet en som jeg er blevet utrolig glad for, han har en datter på 4 år og det er kun et + men mit problem er at jeg ved ikke hvad jeg skal sige til min ex-mand da han finder ud af at jeg har fået kæreste  for min ex-mand tror stadig på at det er en mulighed for at vi blivar par igen selvom jeg har sagt til ham at det bliver vi ikke!!

nogle af jer der har været i samme situation som jeg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

3rollinger

Nu har jeg ikke vaeret i samme situation, men umiddelbart vil jeg da sige at du skal fortaelle ham det som det er. Og helst inden han selv finder ud af det paa den ene eller den anden maade.

Du siger jo selv at du ikke har givet ham haab om at genoptage forholdet, og saa er dette nok den bedste maade til at han bliver overbevist at du mener det alvorligt.

Det er nok bedst altid at have rene linier, isaer naar I har barn sammen og jo skal ses jaevnligt.

Og tillykke med ny kaerlighed

Knus
Trine

Anmeld

20. august 2009

Slettet

Maibritt skriver:

For 3 mdr siden gik jeg fra min mand, vi havde været gift i 4½ år men de senest 2 år har været tortur :/

Nu har jeg så fundet en som jeg er blevet utrolig glad for, han har en datter på 4 år og det er kun et + men mit problem er at jeg ved ikke hvad jeg skal sige til min ex-mand da han finder ud af at jeg har fået kæreste  for min ex-mand tror stadig på at det er en mulighed for at vi blivar par igen selvom jeg har sagt til ham at det bliver vi ikke!!

nogle af jer der har været i samme situation som jeg ?

Tillykke med din nye kærlighed!  

Du skal sige det til din ex, når du er klar til det MEN inden dit barn finder ud af det! Sådan noget er ikke barnets opgave at viderebringe
Det er slut med dig og din ex og du har bestemt ret til at have kærlighed i dit liv, så du har ikke noget at have dårlig samvittighed over

Anmeld

21. august 2009

Charlie

Hej Maibritt,
nu har jeg heller ikke lige stået i din situation. Men jeg vil også helt klart mene, at det nok er bedst at sige det så hurtigt som muligt, inden han finder ud af det ad omveje, da jeg alt for ofte har hørt sådan noget være skyld i knas mellem ex'erne, og det er jo rigtig ærgeligt, når man har et barn sammen.
Men tillykke med kærligheden. Det er da skønt, at du har fundet en, du er rigtig glad for 

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.