Jeg blev sat igang 39+6 anden gang.
Jeg mødte ind kl 9.15, fik målt blodtryk, kørt kurve og så blev jeg undersøgt. Havde stadig 1½ livmoderhals tilbage og kun ½ finger åben, så fik 2 vefremkaldende piller jeg skulle sluge. Så fik jeg besked på at gå en tur, eller hvad jeg nu ville, og skulle komme igen kl 14.00.
Havde små veer, men ikke nogle der bed, så fik 2 mere piller kl 15. Efter en time gik det stærkt. Fik vestorm, og de bed mere og mere. Dog skete der ikke en fløjtende fis "downunder", så fik ikke tilbudt andet en 2 panodiller... Blev dog indlagt på svangergangen sammen med min mand, men de mente ikke der ville ske mere den dag... Vandet gik kl 17, et eller andet, men er stadig ikke mere end de der 1-2 cm åben! Og det samme da hun undersøgte mig kl 19 og kl 21!
Kl. 21.30 undersøger hun mig igen, meget modvilligt, men da jeg påstod at jeg altså havde presseveer, kiggede hun lige. Og vupti, 10 cm åben og hovedet var på vej ud!! Så afsti afsted til fødegangen... 21.38 er hun født
Nåede kun at være på fødegangen i 5 min.
Fik lige skrevet en roman
Så lige opridset:
Sat igang kl 10, igen kl 14, Regelmæssige Veer starter ved 16 tiden og kl 21.38 har jeg født. Så en hurtig fødsel, på trods af "trusler" om at det kunne tage maaaange dage 
Anmeld