Nogen fra Holstebro og omegen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kære Louise

Der er vidst en del fra dit område. Jeg har flyttet det til geografi kategori, så det er nemmere for andre i samme situation at finde jeres tråd.

Held og lykke med sammenkomsten.

(det er ikke racisme at vi flytter din, når der ligger flere i oef, men de var for gamle, da vi startede med at have mulighed for at rydde op - det er meningen at møde-trådende skal puttes i geografien )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Solstrålen

Jeg bor osse i Holstebro .. er gift og har en datter på lidt over 2 år ..

Dejligt at der er så mange fra området

Anmeld

20. august 2009

Rikkemor89

Hej jeg hedder Rikke & er 19år, jeg bor sammen med min kæreste & jeg er halvt igennem min 6 uge (:
Jeg kommer fra Lem, så det heller ikk så langt væk fra hvor i kommer fra (:

Anmeld

20. august 2009

Zelania

Hej, jeg har boedet i Holstebro i flere år men er flyttet til Hodsager nu. 17 km fra Holstebro og 8 fra Aulum

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

Fedt der er så mange....  
Sikke noget vejr i aften, fy føj da.....

Anmeld

20. august 2009

louise skov

Hej,jeg hedder Louise,er 28 år,bor i vinderup sammen med  min mand Dan,har Emma på 20 mdr og Lukas på 3 mdr

Anmeld

20. august 2009

LouiseNielsen

Ihh, kan se nogen af jer har en hel lille derhjemme.... Jeg syntes godt nok der er længe til april hvor min bebs kommer til verden.....

Anmeld

20. august 2009

holbøll

Hej, jeg hedder Carina og er 37 år - en af di gamle . Jeg bor i Nr. Felding - lige syd for Holstebro. Jeg har Kristian på 5½ år og Simon som blev 3 år i går.

Anmeld

20. august 2009

FrkT

Hejsa!
Jeg melder mig også her... hedder Thilde og er 23 år. Jeg bor mellem Spjald og Videbæk på en gård med min forlovede Jens på 30, vores to vuffere, 3 katte og 5 høns. Ingen børn endnu, men vi prøver
Vi er også tilflyttere, Jens fra Silkeborg-området, og jeg selv fra Sunds/Simmelkær-omegn.

Anmeld

20. august 2009

Linea

Hej hej....Jeg bor også i Holstebro sammen med min mand. Jeg venter en lille bebse, men har først termin i starten af marts, så der er længe til endnu.

Synes da det kunne være hyggeligt at mødes en eller anden gang...Jeg er med....

Mange hilsner Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.