Småfolk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2014

Mama85

Hej piger  sidste år købte jeg 2 puslepuder/hynder, én i småfolk og én sebra, grunden til at jeg gjorde dette var at jeg bor i et hus i 3 plan, så ville jeg have én til stueetagen og én til 1. Sal, og den på 1. sal blev brugt maks 10 gange, inden jeg pakkede det væk efter vi havde det fremme i 6 måneder, men nu går vi og venter på lillesøsters ankomst og det gav anledning til at jeg skulle finde det fra småfolk frem..til min store overraskelse kunne jeg se da jeg pillede betrækket af at selve puden/hynden af var af mærket "trille"  men den er købt "hel", altså, pude MED betræk på..Andre der har oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Mama85

Åååååååp

Anmeld

20. september 2014

MyLove E

Tror du ikke bare det er fordi småfolk, kun laver betrækket også har købt selve puden af Trille 

Anmeld

20. september 2014

Mama85

MyLove E skriver:

Tror du ikke bare det er fordi småfolk, kun laver betrækket også har købt selve puden af Trille 

Ja, fjollet spørgsmål..men helt ærligt, det havde jeg ikke lige regnet med  Men ammepuden var neutral, ingen mærke fra et andet firma..

Anmeld

21. september 2014

Matuk

Jeg tænker også at Småfolk køber puden af en anden producent. 

Tror så det er en fejl, at Trille mærket ikke er pillet af. Vil tro at de normalt ikke sælger det med et andet mærke på. 

Anmeld

21. september 2014

Mama85

Matuk skriver:

Jeg tænker også at Småfolk køber puden af en anden producent. 

Tror så det er en fejl, at Trille mærket ikke er pillet af. Vil tro at de normalt ikke sælger det med et andet mærke på. 

Nej, det var også min tanke..ikke at man forventer at de har "deres eget", men blev bare overrasket da man netop ikke forventer et andet mærke pakket ind i et andet mærke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.