madpakke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
10 svar
7 synes godt om
20. september 2014

Kay

har lige snakket med min mor... der jo var med til elnas fødsel og gerne skulle med denne gang også... 

og hun spørg så hvad jeg har købt af "madpakke" til dem denne gang...  

og det har jeg da helt glemt... har været så fokuseret på alle disse plukkeveer riciko for fortidlig fødsel en hurtig fødsel sidst... så jeg har da slet ikke tænkt på at de skulle havde noget denne gang 

og nu sidder jeg og tænker... hvad skal jeg finde på??

min mors ønske er cola zero... og noget lækkert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Kay

Godt min mand blev faktisk ret skuffet over at jeg intet havde købt til dem endnu og da jeg også i dag var kommet til at købe Napoleonshatte som han ikke kan li uden at købe noget med til ham har jeg nu været i netto og købe lidt... og så var der lige sengetøj til Elna og lillesøster med pingviner på

Anmeld

20. september 2014

moaren

Måske jeg bare er mere egoistisk end jeg troede, men jeg tænker.....det kan de da selv sørge for. 

Syntes man har nok om ørerne sådan op til termin, men det er da pænt af dig at tænke på dem 

Har ikke nogen ideer, men er sikker på du finder på noget til dem 

Anmeld

20. september 2014

LinLin

Skal man det?! Det er jeg 100 på min mand ikke forventer 

Anmeld

20. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Skal man det?! Det er jeg 100 på min mand ikke forventer 

Sidst havde jeg nok mest pakket den til mig, og så med noget at drikke til dem også... med da det gik så stærkt var det kun dem der nåede at spise af det  og jeg fik jo morgenmad da det var overstået 

Og det var ret hyggeligt så nu er der købt til denne gang også

Anmeld

20. september 2014

Masig

For det første kommer der ikke andre med til min fødsel end min kæreste, for det andet, hvis de vil have noget må de altså selv sørge det. Kan godt være jeg er lidt ego men jeg har ærlig talt nok tænke på til min fødsel end hvad andre skal have at spise og drikke...

Men pænt af dig at sørge for det, jeg synes nu bare ikke man kan tillade sig at være skuffet fordi du lige glemte det...

Anmeld

20. september 2014

Mamalou

Jeg kan ikke huske om jeg havde noget med, men jeg kunne sagtens finde på det også selv om jeg højest sandsynligt intet selv ville få. Jeg spiste intet på fødegangen, fokus var et helt andet sted

Anmeld

20. september 2014

Kay

Mamalou skriver:

Jeg kan ikke huske om jeg havde noget med, men jeg kunne sagtens finde på det også selv om jeg højest sandsynligt intet selv ville få. Jeg spiste intet på fødegangen, fokus var et helt andet sted

Jeg havde med første gang fordi jeg blev rådet til det hvis fødslen træk ud... men det tog kun 3 timer og nåede ikke at blive sulten men det gjorde de 2 da det var lige til morgenmads tid

Anmeld

20. september 2014

Mamalou

Kay skriver:

Jeg havde med første gang fordi jeg blev rådet til det hvis fødslen træk ud... men det tog kun 3 timer og nåede ikke at blive sulten men det gjorde de 2 da det var lige til morgenmads tid

Man har heller ikke den største appetit når man har veer Faderen og mormoren var sikkert taknemmelige for madpakken. Det ville være ærgerligt hvis de blev sultne og skidt tilpas, og må forlade fødestuen for at hente mad. Så hellere et lille nødkit i den taske du sikkert i forvejen har pakket til hospitalet

Anmeld

20. september 2014

Kay

Mamalou skriver:

Man har heller ikke den største appetit når man har veer Faderen og mormoren var sikkert taknemmelige for madpakken. Det ville være ærgerligt hvis de blev sultne og skidt tilpas, og må forlade fødestuen for at hente mad. Så hellere et lille nødkit i den taske du sikkert i forvejen har pakket til hospitalet

Jeps og nu er det ordnet  og fik også fint nyt sengetøj til begge piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.