Jeg sidder i øjeblikket og syr bukser (og snart også kjoler/nederdele) af bl.a. mine rester til salg på et loppemarked i november. Jeg ved ikke hvor godt de sælger sådan et sted, men jeg tænker at det er et forsøg værd. Jeg samler i øjeblikket ind til "Fonden for anskaffelse af ny symaskine" og det her kan forhåbentligt give en donation 
Samtidigt er det også rart at få brugt noget af ens stof, så man får mulighed for at købe noget nyt 
Derudover syr jeg stadigt vintertøj til pigerne. Jeg har lige færdiggjort 4 par leggings til ældstearvingen og selvfølgelig er jeg så uheldig at de passer nu, hvilket betyder at hun vokser ud af dem midt på vinteren 
Midt i at serieproducere bukser, kom min mor rendende og bad om at jeg syede en gave til en barnedåb for et par tvillinger. Det blev der nogle søde uglebukser ud af.
Oven i det hele besluttede jeg mig så også for at udnytte at jeg alligevel havde hvid tråd i min overlock, så jeg ville lige sy en kjole til ældstearvingen, der allerede var klippet.... hvorefter dæksømsfunktionen på min maskine drillede, så jeg endte med at ødelægge kanten på kjolen og måtte pille en masse op. NU bliver resten syet med tvillingesøm!! 
Og bagefter er det tilbage til bukserne....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld