Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der begynder at være en lille baby bule
Hvor er det sjovt at se maven vokse for tredje gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: Der begynder at være en lille baby bule Hvor er det sjovt at se maven vokse for tredje gang
Ej stort tillykke ven. Tænkte sådan på dig den anden dag.
L&V skriver: Ej stort tillykke ven. Tænkte sådan på dig den anden dag.
1000 tak søde!
Det bliver så skønt at få en lille bebs i huset igen ❤️
Det er da også alt for lang tid siden vi har ses!
Waow Vinnie, det anede jeg slet ikke stort tillykke Hvornår har du termin?
VNB skriver: 1000 tak søde! Det bliver så skønt at få en lille bebs i huset igen ❤️ Det er da også alt for lang tid siden vi har ses!
Ja for pokker. Og med de to pragt eksemplare i har arh men altså så ka det jo kun blive en skøn lille en..
Det er det nemligt. Har hvis svigtet lidt mange her efter job start. Men lad os snart finde en dag for det ska jeg da høre mere om det her
TrineMine86 skriver: Waow Vinnie, det anede jeg slet ikke stort tillykke Hvornår har du termin?
Mange tak ☺️ det er heller ikke blevet offentlig gjort på FB endnu...
Jeg har termin den 29 marts ❤️
Og tillykke til dig også???
L&V skriver: Ja for pokker. Og med de to pragt eksemplare i har arh men altså så ka det jo kun blive en skøn lille en.. Det er det nemligt. Har hvis svigtet lidt mange her efter job start. Men lad os snart finde en dag for det ska jeg da høre mere om det her
Ja det bliver spændende hvad den her mon blir for en, for de to andre er jo skønne ❤️
Vil rigtig gerne ses en dag! Bare sig til ☺️
VNB skriver: Ja det bliver spændende hvad den her mon blir for en, for de to andre er jo skønne ❤️ Vil rigtig gerne ses en dag! Bare sig til ☺️
Det ka du tro jeg gør. Fanger dig lige på sms en dag ven. Så finder vi ud af noget.
VNB skriver: Mange tak ☺️ det er heller ikke blevet offentlig gjort på FB endnu... Jeg har termin den 29 marts ❤️ Og tillykke til dig også???
Ih hvor er det spændende Har i været til NF? Endnu engang stort tillykke
Jo tak, kan se jeg har termin ca 10 dage efter dig
TrineMine86 skriver: Ih hvor er det spændende Har i været til NF? Endnu engang stort tillykke Jo tak, kan se jeg har termin ca 10 dage efter dig
Ja vi var til nf i onsdags og alt så helt perfekt ud
Hvornår skal i afsted? Og stort tillykke!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128