(november) Synes det er ved at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Pje

være hårdt at være gravid   Er ved at være svært at komme til for maven, ja fødderne er sku langt væk. Min kondi bliver dårligere og dårligere, bliver forpustet bare at skulle gå op af en lille bakke. Får smerter når jeg cykler en tur selvom jeg sidder meget oprejst på min cykel. Ja synes jeg lan komme på flere og flere forhindringer maven giver.
Synes det er bare lang tid til november og maven bliver jo større og større - hvilket jo også er dejligt for så kommer den lille snart ud til os

Pia 29 + 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

tumle81

Hej Pia

jeg kan så kun give dig ret, man føler sig efterhånden som en hval og med tanken om hvor stor maven bliver om nogle uger bliver det næsten helt uoverskueligt ;-)

Glæder mig også til det er overstået og vi snart kan få vores små bebser i armene. Nu er det så sidste gang for mit vedkommende, hvilket gør at jeg på trods af mine bækkensmerter alligevel prøver at nyde det hele for sidste gang...

Knus Kathrina 30+3

Anmeld

20. august 2009

Pje

Ja hval må du nok sige, er desværre begyndt at døje med lidt væste i hænder og fødder  Så føler mig oppustet. Synes jeg er blevet tyk i ansigtet, så de billeder der bliver taget af mig synes ikke rigtig er tiltrækkende selvom manden synes jeg er smuk. Og det er jo også dejlig at få at vide når man føler sig som en hval.
Er kun første gang for mig og planen er at vi skal have 2, så skal lige igennem det hele en gang til. Men ikke sikkert det bliver på samme måde 2. gang

Ja det er med at nyde det trods alt selvom diverse forhindringer og smerter. Håber det går bedre med dit bækken og at det ikke er blevet alt for slemt.

Knus Pia 29 + 3

Anmeld

23. august 2009

Cris

Nyd det bare, det hele. Det varer kun 40 uger i dit lang liv. Du skaber liv lige nu og der er kun DIG. Og self skal det være hård. Har du nogle sinde læst, hvor meget sker i vores krop? Det er næsten utrolig, hvor meget vores krop kan klare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.