Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Så bliver Erik 3 år idag 
hvor er tiden dog gået hurtigt...
Jeg er slet ikke sikker på jeg er klar til at han bliver stor dreng og ikke længere er min lille baby jeg kan putte i en arm...
Han er afsted i vuggestue idag for at blive fejret af dem 
Først ville han ikke rigtig afsted, men da han så at jeg tog hjemmebagte pølseboller (pølsehorn der blev lidt mere runde end planlagt) ud af fryseren til at han skulle have med og spise sammen med de andre så ville han gerne 
Imorgen bliver han fejret af mine forældre og kærestens far med masser af gaver ( bare fra os er der 4 stk
), kakao (mon 3 L mathilde er nok?
), og masser af kager 
Imorgen bliver 100% hans dag hvor han selv får lov at vælge hvad han vil spise og drikke hele dagen 
Jeg har bagt chokoladekage der bliver pyntet som en fodboldbane, med grøn glasur som græs, hvid glasur som linjer og diverse Haribo figurer som spillere, bolde, målmænd og dommer 
derudover er der laver mini cupcakes, en omgang i turkis med vaniljesmag, en omgang med nektarin smag i farven lyserød, og så er der kanelfingre der vil blive "malet" med glasur i en spændende farve 
og så har jeg prøvet at lave lidt is ved at blende jordbær, hindbærmarmelade, vaniljesukker og rød frugtfarve og så først i ovnen ved 150 C, i ca. 10-20 min (glemte self at sætte alarm på
), og så derefter i fryseren...
Anmeld