Erik 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
11 synes godt om
19. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Så bliver Erik 3 år idag

hvor er tiden dog gået hurtigt...

Jeg er slet ikke sikker på jeg er klar til at han bliver stor dreng og ikke længere er min lille baby jeg kan putte i en arm...

Han er afsted i vuggestue idag for at blive fejret af dem

Først ville han ikke rigtig afsted, men da han så at jeg tog hjemmebagte pølseboller (pølsehorn der blev lidt mere runde end planlagt) ud af fryseren til at han skulle have med og spise sammen med de andre så ville han gerne

Imorgen bliver han fejret af mine forældre og kærestens far med masser af gaver ( bare fra os er der 4 stk ), kakao (mon 3 L mathilde er nok? ), og masser af kager

Imorgen bliver 100% hans dag hvor han selv får lov at vælge hvad han vil spise og drikke hele dagen

Jeg har bagt chokoladekage der bliver pyntet som en fodboldbane, med grøn glasur som græs, hvid glasur som linjer og diverse Haribo figurer som spillere, bolde, målmænd og dommer

derudover er der laver mini cupcakes, en omgang i turkis med vaniljesmag, en omgang med nektarin smag i farven lyserød, og så er der kanelfingre der vil blive "malet" med glasur i en spændende farve

og så har jeg prøvet at lave lidt is ved at blende jordbær, hindbærmarmelade, vaniljesukker og rød frugtfarve og så først i ovnen ved 150 C, i ca. 10-20 min (glemte self at sætte alarm på ), og så derefter i fryseren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

Trekløver(:

Tillykke med ham 

Anmeld

19. september 2014

LouiseEm

Tillykke med ham :-) Bliver selv 23 idag. Det er en dejlig dag 

Anmeld

19. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Mange tak

Ja og så fandt jeg lige ud af det oven i er Pirat dag i World of Warcraft og gæt hvem der ELSKER Jake og Piraterne på Ønskeøen?

hehe synes det var et lidt sjovt sammenfald

Anmeld

19. september 2014

Mamalou

Tillykke til Erik og jer! Der er da vist basis for en rigtig festlig fødselsdag

Anmeld

19. september 2014

Mama85

Tillykke med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.