Sove på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2014

Aagaard

Stimap skriver:

God aften baby.dk brugere 

Lige et hurtigt og nysgerrigt spørgsmål fra en gravid kvinde 

Hvor gamle var jeres baby'er/børn, da de begyndte at sove på eget værelse? 

/Stimap

Milja er 3 år og sover i en voksenseng ved siden af min seng - hun har tidligere været på eget værelse i kortere perioder, men vi er altid vendt tilbage til at hun sov hos os, simpelthen fordi det er meget hårdere at skulle vågne og løbe ind på værelset ved siden af for at trøste/give sut eller lægge dyne på 2-6 gange hver nat end det er bare at gøre det samme lige ved siden af ens egen seng og fordi det så kun har været nødvendigt med 2-4 gange hver nat. Nu er det oftest kun 1 gang og de fleste aftner er det før jeg går i seng hun vågner og har brug for noget vand eller skal tisse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

Blikfang.com

7 måneder, det skete på samme tid som han startede i vuggestue og hans og vores søvn blev meget bedre da det skete.

Det virkede fint for os. Han har desuden aldrig sovet i vores seng, ikke at han ikke måtte, men den er meget høj og der er langt ned hvis han triller ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2014

AnonymMor

Min datter var 3 mdr og siden da sov hun stort set igennem hver nat 

Anmeld

19. september 2014

Mami

Han var knapt 2 år

Anmeld

19. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Signe-bine skriver:

Min datter var 10 mdr da hun kom på eget værelse. Jeg havde ikk haft noget imod at samsove med hende længere tid, men det ødelagde vores begges søvn 

min datter har sovet igennem stort set fra starten af, men min søn sov igennem for første gang et par dage efter at han kom på eget værelse...

Anmeld

19. september 2014

LouiseEm

Stimap skriver:

God aften baby.dk brugere 

Lige et hurtigt og nysgerrigt spørgsmål fra en gravid kvinde 

Hvor gamle var jeres baby'er/børn, da de begyndte at sove på eget værelse? 

/Stimap

Min store søn var cirka 6-8 måneder da han kom på eget værelse. Indtil da havde han sovet i dobbeltsengen hos mig. Han har altid sovet igennem, men kommer indimellem ind til mig i sengen om natten - han bliver snart 4 

Anmeld

19. september 2014

morethanperfect

Begge mine var omkring 1 mdr.  

Anmeld

19. september 2014

L&V

Den store var omkring 6mdr da vi prøvede første gang men kom først rigtigt derind da hun var 18mdr lillebror har vi prøvet med mange gange og er først begyndt at sove der rigtigt nu hvor han er 14mdr

Anmeld

19. september 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min søn kom på eget værelse en uge inden han blev 3 år, der var han klar til det og han fik sit væresle, indtil da synes vi ikke han udviste tegn på at han havde brug for hverken et værelse eller lyst til at sove alene.

Han sov i vores seng til han kom på eget værelse

Vi har ikke haft travlt med at få ham i egen seng, han er kun lille én gang....

Anmeld

19. september 2014

Stimap

TAK for alle jeres svar  

Så fik jeg stillet lidt af min nysgerrighed...  

ved ikke hvorfor spørgsmålet kom til mig, men sådan er det med så meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.