Skal vi følges? :).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
2 svar
1 synes godt om
18. september 2014

Krydserfingre

Hej alle sammen! 

Jeg er en ung kvinde på 22 år som bor sammen med min kæreste gennem 2 år og vi bor i hus i storkøbehavn med vores hund og katte. 

Jeg studerer og det gør min kæreste også - og vi prøver at blive gravide. 

Jeg skriver egentlig fordi jeg super godt kunne tænke mig en, eller flere, søde piger at følges med gennem graviditet. Som sagt er jeg ikke gravid endnu. Men det kunne være sjovt og hyggeligt at have en at følges, hygge og snakke med mine egne veninder er nemlig slet ikke i baby-kategorien endnu. 

Så hvis du bor i Københavns området og også prøver at blive gravid, eller måske er du det allerede og savner en veninde så skriv endelig en besked 

Kh. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Vitani

Hey!

Ved ikke om det stadig er aktuelt for jer at søge, men ellers er jeg interesseret!

Jeg er 22, min kæreste 26, vi bor i egen lejlighed, studerer begge, og prøver at få et barn.

Vi bor lige omkring lergravsparken metro st. 

Vi er meget glade for musik, teater, brætspilshyggeaftener, videomarathons, dance central osv osv. 

Mvh Ida 

Anmeld

6. december 2014

Risse

Hejsa

Ved ikke om det har relevans, men jeg er 23, min kæreste ligeså og vi er også begge studerende. Vi bor godt nok på Fyn, men jeg kommer selv fra Nordsjælland, så jeg kommer ofte forbi hovedøen

Jeg er endnu ikke gravid, men arbejder selvfølgelig på sagen

Skriv endelig, hvis du skulle få lyst. Jeg så bare lige opslaget og synes det ville være skønt at komme lidt i kontakt med andre der også er studerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.