Hvad tænker du om at leje en barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kun du forestille dig at leje en barnevogn, klapvogn, søskendevogn eller en autostol når og hvis du eller familien kommer til København?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

737 visninger
5 svar
2 synes godt om
18. september 2014

Lejenbarnevogn.nu

En studerende, Isabella er ved at skrive sin bachelor om lejenbarnevogn.nu og det at udleje babyudstyr samt det at være en kommende bruger af udlejningsudstyr. Hun vil derfor rigtig gerne høre Jeres mening om følgende:

Kunne nogen af Jer herinde finde på at leje en barnevogn, klapvogn, søskendevogn eller en autostol? Hvis ja, evt. hvorfor eller i hvilken anledning.

- Eller måske i stedet for at eje?

- Eller hvis familien skal en tur til København? Måske for dyrt at medbringe sin egen i toget eller på bussen.

Alle relevante kommentarer modtages meget gerne og Isabella følger med i denne tråd på sidelinjen.

Tak for ordet  og på forhånd tak

Susanne

(Lejenbarnevogn.nu ligger i København)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

EAF

Der er kun een stemmemulighed og det er "stem blankt" - Var det meningen? 

Jeg ville nok ikke selv, men det skyldtes at min søn snart er 5 så vi bruger ikke andet end autostol nu. Og tager vi endelig til KBH så gør vi det i bil og har derfor egen autostol med og har ingen familie derover, som måske skulle bruge det. Så nej herfra. 

Men tror andre ville 

Anmeld

18. september 2014

Lejenbarnevogn.nu

Ked af at have sat en afstemning i gang som er forkert - men det er ikke muligt at rette eller fjerne i dag og du skal blot ignorere den/Susanne

Anmeld

18. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tror ik at jeg ville leje en barnevogne, med mindre den blev bragt til feks banegården, så den stod klar til afhentning når jeg ankom. Så ville jeg heller betale extra for at ha den med i toget, end at sku finde ud til et sted den sku afhentes.

Håber det gir mening?! Vh Stine.

Anmeld

18. september 2014

lineog4

Nu er det gratis at have barnevogn/klapvogn med i toget. Man kan hvis man vil være sikker bestille en pladsbillet til den, men det er småøre i forhold til at leje, plus man så har vognen på turen.

Så ville aldrig overveje at leje en barnevogn for en tur i DK, men jeg kunne overveje hvis man kunne leje hvis man skulle ud og flyve for at undgå de bliver ødelagte under rejsen.

Men nej ellers ikke - eller måske hvis man ikke har plads i bilen og skal langt - nej tror jeg ville finde pladsen for at spare det det kostede at leje og så kunne bruge de penge på turen.

Anmeld

18. september 2014

Sander&Vitus-Mor

Jeg kan ikke svare i afstemningen, jeg kan kun stemme blankt. Men nej, jeg ville ikke leje en barnevogn. Er ekstrem glad for vores barnevogn, og den betyder bare noget helt særligt, barnevognen ville jeg heller ikke købe brugt, vi har købt mange ting brugt. Men lige barnevognen ville jeg have fra ny, og jeg glæder mig til at vores næste også kan få glæde af vores barnevogn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.